Ministrul Transporturilor – Sorin Grindeanu – a dezvăluit la Realitatea TV care sunt culisele investițiilor, lucrărilor și importanței Podului de peste Dunăre de la Brăila. Beneficiie sociale, economice și strategice, termenele de recepționare a lucrărilor și, nu în ultimul rând, „chichițele” juridice au fost explicate succint.
Podul va fi inaugurat cu adevărat în momentul în care constructorul va remedia toate problemele tehnice, minore, în opinia ministrului.
„Podul de la Brăila nu este în administrarea mea. Podul este în administrarea CNAIR. Să vă dau un exemplu despre importanța acestui pod.
Colegul meu, Mihai Tudose, mi-a zis, «Sorine, știi că pe partea cealaltă a Dunării, în județul Tulcea, este o localitate, Măcin, iar locuitorii care trebuie să treacă cu bacul Dunărea să ajungă la spitalul Brăila au nevoie de cel puțin o oră, dacă vremea e bună?»”, a dezvăluit ministrul Transporturilor.
Podul suspendat de la Brăila, construit de Webuild este cel mai mare proiect de infrastructură din România, din ultimii 30 de ani.
Podul de la Brăila este o investiție de 500 de milioane de euro, a mai spus Sorin Grindeanu în timpul emisiunii.
„Este un beneficiu care poate salva și vieți, nu are numai un impact economic major.
Podul va fi recepționat când toate lucrurile vor fi făcute ca la carte. Trebuia mai întâi rezolvate problemele juridice cu constructorul”, a punctat Sorin Grindeanu la Realitatea TV.
Citește și:
VIDEO | Sorin Grindeanu: ”România are nevoie de investiții în infrastructură”
VIDEO | Sorin Grindeanu cere ca circulația pe Podul de la Brăila să nu mai fie oprită noaptea