Primăria Galați își suspendă, din nou, activitatea cu publicul după ce mai mulți angajați s-au infectat cu Covid-19

Publicat: 15 12. 2020, 17:58
Actualizat: 15 12. 2020, 19:14
Sediul Primăriei Municipiului Galați (FOTO: galati365.ro)

Primăria Galați își suspendă activitatea cu publicul, până în luna ianuarie a anului viitor, după ce mai mulți angajați s-au îmbolnăvit de Covid-19.

Primăria Municipiului Galați anunță suspendarea activității de relații cu publicul la sediul central din strada Domnească nr. 54, în perioada 16 decembrie 2020 – 4 ianuarie 2021, pentru a reduce riscul răspândirii infecției cu noul coronavirus”, anunță autoritatea locală, citată de Mediafax.

Sesizările și solicitările pot fi depuse în continuare în format electronic (sesizări@primariagalati.ro) cu mențiunea că pot apărea întârzieri în procesarea documentelor.

Activitatea fusese reluată recent, după ce a fost suspendată din același motiv

Activitatea cu publicul abia fusese reluată, după ce în perioada 26 noiembrie – 10 decembrie a fost suspendată, după ce alți zeci de angajaţi s-au infectat cu virusul Covid-19, scrie galati365.ro.

Atunci, aproximativ 30 de angajaţi au fost depistați pozitiv cu SARS-CoV-2 şi au fost izolaţi la domiciliu, iar cei care au intrat în contact aceştia au fost testaţi.

Tot atunci, Direcția de Sănătate Publică (DSP) Galaţi a declanşat o anchetă epidemiologică la nivelul Primăriei.

Focar de Covid-19 la Direcția de Taxe și Impozite Bacău. Activitatea s-a blocat, după ce cinci angajate infectate au dat orașul peste cap

Cinci dintre cei șapte angajați ai Direcției de Impozite și Taxe Locale Bacău au fost depistați cu COVID-19, condiții în care activitatea instituției a fost sistată fizic și este trecută în online, dar nu toți contribuabilii știu cum să folosească sistemul, iar alții nu încredere în „chitanțe virtuale”.

Deși unii dintre angajați au manifestat stări febrile, încă de săptămâna trecută, nu s-a luat în calcul că la Direcția de Impozite și Taxe Locale Bacău ar putea fi un adevărat focar. Într-un final, angajații au fost testați, iar rezultatele au arătat ce e mai rău.

Ne cerem scuze pentru această situație neplăcută, însă considerăm că sănătatea funcționarilor și a cetățenilor care trec pe la ghișee este mai importantă, prin urmare plățile se vor face exclusiv online sau virament bancar. Va rămâne deschis doar un ghișeu care va primi depunerea dosarelor de înscrieri/radieri auto. Cetățenii care vor să depună diverse acte -documente pentru stabilirea impozitului pe terenuri sau clădiri, taxă de salubrizare le pot depune la registratură care va rămâne deschisă”, s-a scuzat administrația băcăuană.