Prima pagină » Actualitate » Profesor pensionar din Satu Mare, rămas fără întreaga agoniseală, după mai multe tranzacții dubioase din contul său. Cum a fost păcălit bătrânul

Profesor pensionar din Satu Mare, rămas fără întreaga agoniseală, după mai multe tranzacții dubioase din contul său. Cum a fost păcălit bătrânul

Profesor pensionar din Satu Mare, rămas fără întreaga agoniseală, după mai multe tranzacții dubioase din contul său. Cum a fost păcălit bătrânul

Un profesor pensionar din Satu Mare a rămas fără banii din cont, după mai multe tranzacții efectuate în Suedia de persoane necunoscute, pentru al doilea an consecutiv.

Anul trecut banca i-a returnat banii după ce mai multe tranzacții au fost făcute din același cont. Soluția oferită atunci de bancă a fost blocarea cardului, doar că acum pensionarul a rămas fără întreaga agoniseală, potrivit PresaSM.

Tranzacțiile au fost făcute la benzinării din trei orașe suedeze, iar sumele extrase au fost, în multe instanțe, aceleași. În schimb, nimic din toate astea nu a ridicat suspiciuni de fraudă la nivelul băncii, spune pensionarul, care imediat ce a observat activitățile din cont a luat legătura cu banca.

“Vă dați seama, câte de greu se pun la noi bani de-o parte. Nici nu mai pot să dorm noaptea”, a precizat pentru PresaSM pensionarul.

Cum la Satu Mare nu a primit niciun fel de lămurire,  pensionarul a sunat la numărului de telefon pus la dispoziția clienților de bancă.  Sătmăreanul a încercat să explice că nu avea cum să facă cheltuielile respective, că nu a fost vreodată în Suedia și că niciun membru al familiei nu are acces la cardul și contul său.

“Mi-a spus că nu e problema lor că eu n-am fost în viața mea acolo”, a precizat sătmăreanul despre discuția avută cu unul dintre reprezentanții băncii.

Pensionarul, păgubit pentru a doua oară

Nu este pentru prima dată când pensionarul sătmărean se lovește de astfel de probleme. În luna noiembrie s-a confruntat cu o situație similară când mai mult tranzacții au fost făcute din contul său către anumite firme, atunci din România.

Când a sesizat banca, instituția a blocat cardul și i-a restituit sătmăreanului banii, dar nu a oferit informații suplimentare cu privire la faptul că aplicațiile folosite de acesta sau dispozitivele utilizate ar fi fost compromise.

Citește și