Reclamele influencerilor, în vizorul ANPC. Inspectorii verifică VENITURILE celor mai influente persoane din social media
This browser does not support the video element.
În contextul în care rețelele sociale au devenit o platformă esențială pentru promovarea produselor și serviciilor, preocupările legate de transparența reclamelor și de conformitatea cu legislația fiscală au crescut semnificativ. Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor a luat măsuri pentru a investiga activitățile influencerilor pe rețelele sociale.
Una dintre principalele îngrijorări este legată de reclamele mascate care pot induce în eroare consumatorii. În acest sens, inspectorii ANPC au convocat influencerii pentru a li se solicita explicații cu privire la modul în care fac reclamă pe rețelele sociale.
Pe lângă investigațiile legate de reclamele mascate, Administrația Fiscală a demarat o acțiune de verificare a veniturilor obținute de cei mai influenți oameni de pe rețelele sociale. Odată cu creșterea semnificativă a veniturilor din activitățile din acest domeniu, autoritățile vor să se asigure că aceste venituri sunt corect declarate și impozitate conform legislației fiscale.
Sursă video: Antena3
Sursă foto: Forbes
CITEȘTE ȘI
Un influencer expert pe călătorii își împărtășește experiența de a locui în FRANȚA