Reclamele influencerilor, în vizorul ANPC. Inspectorii verifică VENITURILE celor mai influente persoane din social media

Publicat: 23 05. 2024, 17:34
Actualizat: 23 05. 2024, 17:35

This browser does not support the video element.

În contextul în care rețelele sociale au devenit o platformă esențială pentru promovarea produselor și serviciilor, preocupările legate de transparența reclamelor și de conformitatea cu legislația fiscală au crescut semnificativ. Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor a luat măsuri pentru a investiga activitățile influencerilor pe rețelele sociale.

Una dintre principalele îngrijorări este legată de reclamele mascate care pot induce în eroare consumatorii. În acest sens, inspectorii ANPC au convocat influencerii pentru a li se solicita explicații cu privire la modul în care fac reclamă pe rețelele sociale.

Pe lângă investigațiile legate de reclamele mascate, Administrația Fiscală a demarat o acțiune de verificare a veniturilor obținute de cei mai influenți oameni de pe rețelele sociale. Odată cu creșterea semnificativă a veniturilor din activitățile din acest domeniu, autoritățile vor să se asigure că aceste venituri sunt corect declarate și impozitate conform legislației fiscale.

Sursă video: Antena3

Sursă foto: Forbes

CITEȘTE ȘI

Un influencer expert pe călătorii își împărtășește experiența de a locui în FRANȚA

Influencer din RUSIA, condamnat la închisoare. Este considerat răspunzător pentru moartea fiului său după ce i-a impus o dietă cu „fotoni”