Un cetățean din Iași a povestit pățania prin care a trecut, atunci când s-a dus la un magazin non-stop din Iași, unde a achiziționat câteva produse. În momentul în care a ajuns la casa de marcat, clientul a rămas surprins când a văzut că prețul sucului de pe bon era de trei ori mai ridicat decât cel afișat la raft.
Experiență tipic românească pentru un ieșean, care a mers la un magazin non-stop, pentru a-și achiziționa, printre altele, un suc. Cetățeanul a povestit, pe un grup de Facebook, că produsul pe care l-a ales costa 6,5 lei la raft.
Atunci când a ajuns la casa de marcat, a avut surpriza neplăcută să vadă că pe bon sucul respectiv figura cu o suma de trei ori mai mare.
Din păcate, ieșeanul a avut un șoc și mai mare atunci când i-a semnalat vânzătoarei discrepanța între prețul sucului la raft și cel de pe bon, iar aceasta a reacționat cu nepăsare totală, spunând că nu îi poate da banii înapoi. Mai mult, aceasta nu a încercat să remedieze situația nici măcar atunci când clientul a amenințat că va face plângere la OPC.
„Foame mare la non-stopul din 2 Băieți de lângă toneta Take and eat, am semnalat vânzătoarei ca la raft sucul este 6.5 lei și pe bon 18 lei dar nici un stres, a zis ca e prețul de la sucul de lângă și nu îmi poate da banii înapoi ca deja a bătut în casa. I-am zis ca fac reclamație la opc și a zis foarte bine.”, a scris clientul pe social-media.
Astfel de tactici sunt folosite adesea de comercianți pentru a induce în eroare consumatorii și patronii ce recurg la astfel de manevre riscă amenzi usturătoare.