Prima pagină » Actualitate » „Sarmale din carne de OM”, de vânzare pe raftul unui celebru supermarket. Adevărul din spatele acestei etichete macabre

„Sarmale din carne de OM”, de vânzare pe raftul unui celebru supermarket. Adevărul din spatele acestei etichete macabre

"Sarmale din carne de om", de vânzare pe raftul unui celebru supermarket. Adevărul din spatele acestei etichete macabre

Un bărbat din Germania a mers la cumpărături și a făcut o descoperire de-a dreptul macabră. Pe eticheta unei cutii cu sarmale scria că acestea conțin „carne umană”. 

Knut Thamm a intrat într-un magazin Aldi, un supermarket celebru în Germania, și constat cu uimire că un produs alimentar conține „carne de om”. El voia să cumpere o cutie de sarmale, care erau la reducere. Dar curând l-a „lovit” o stare de confuzie.

Pe ambalaj era un autocolant pe care scria: „Carne umană. 250 de grame: 0,99 euro”. Textul publicitar promite „părți fragede și gustoase de cadavre” cu mențiunea „100% cantitate”, o referire subtilă la nota obișnuită „100% calitate”.

„Sarmale din carne de om”, de vânzare pe raftul unui celebru supermarket. Adevărul din spatele acestei etichete macabre

Activism sau o glumă proastă?

Knut Thamm și-a dat seama repede că autocolantul este unul fals, conform publicației tz.de. El a căutat printre celelalte produse, dar nu a găsit niciun alt ambalaj cu această etichetă bizară. Bărbatul a mers la casă cu sarmalele pe care le dorea și le-a achiziționat.

Rămâne neclar dacă această acțiune este o glumă proastă sau un protest al unei asociații de protecție a animalelor. Reprezentanții supermarketului Aldi Nord nu au transmis nicio explicație oficială. Cu toate acestea, o purtătoare de cuvânt a Aldi Nord a explicat că pare a fi un caz izolat: „Au fost verificate toate sucursalele din districtul Lünen și nu s-au găsit alte produse”.

În 2013, un scandal a lovit mai multe lanțuri de supermarketuri. La acea vreme, alimentele declarate ca produse din carne de vită conțineau, de fapt, până la 100% carne de cal. Cu toate acestea, rezultatul a fost diferit de cel așteptat: cererea de produse din carne de cal a crescut.

Carla Adamescu este un jurnalist cu experiență în domeniul social. A lucrat în presa locală și, ulterior, la publicații din Capitală. S-a alăturat echipei Gândul în anul 2022 și scrie ... vezi toate articolele