Un scandal de proporții a izbucnit pe Aeroportul Internațional ”Henri Coandă” chiar în Sâmbăta Mare. Surprinzător, zeci de pasageri nu au mai avut loc într-o aeronavă, aceștia reclamând că Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât ar fi trebuit.
180 de pasageri au achiziționat bilete pentru un zbor cu compania low-cost Wizz Air către Germania, numai că – paradoxal – doar 60 dintre aceștia au avut ”privilegiul” de a urca la bord.
În timp ce oamenii revoltați au declarat că reprezentanții Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile, compania s-a ”apărat” transmițând că a existat o problemă tehnică în urma căreia o aeronavă de dimensiuni mai mari a fost înlocuită cu una de dimensiuni mai mici.
Cert este că nervii au fost întinși la maximum, în urma unei astfel de situații nedorite, iar unui pasager i s-a făcut rău, după ce a aflat că i s-a amânat cursa, fiind nevoie de intervenția medicilor.
Firește, cei mai mulți dintre pasagerii rămași ”pe dinafară” își făcuseră planuri legate de Sărbătorile Pascale, numai că ”scenariul” a suferit o schimbare radicală.
”Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc”, a declarat unul dintre cei nemulțumiți, potrivit Digi 24.
Totuși, Wizz Air contestă informația potrivit căreia fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului respectiv, dar reprezentanții companiei și-au cerut scuze.
”Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală”, au precizat reprezentanții companiei.
Wiz Air a mai anunțat, în același timp, că pasagerii care nu au putut urca la bord își vor putea reprograma zborul sau, varianta 2, vor putea cere banii înapoi.
Citește și: