Scandal pe Aeroportul Otopeni | Zeci de pasageri WIZZ AIR nu au mai putut urca la bord: ”Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion, n-am apucat să urc”
Un scandal de proporții a izbucnit pe Aeroportul Internațional ”Henri Coandă” chiar în Sâmbăta Mare. Surprinzător, zeci de pasageri nu au mai avut loc într-o aeronavă, aceștia reclamând că Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât ar fi trebuit.
180 de pasageri au achiziționat bilete pentru un zbor cu compania low-cost Wizz Air către Germania, numai că – paradoxal – doar 60 dintre aceștia au avut ”privilegiul” de a urca la bord.
În timp ce oamenii revoltați au declarat că reprezentanții Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile, compania s-a ”apărat” transmițând că a existat o problemă tehnică în urma căreia o aeronavă de dimensiuni mai mari a fost înlocuită cu una de dimensiuni mai mici.
Cert este că nervii au fost întinși la maximum, în urma unei astfel de situații nedorite, iar unui pasager i s-a făcut rău, după ce a aflat că i s-a amânat cursa, fiind nevoie de intervenția medicilor.
”Sunt pe drumuri, am și oul la mine”
Firește, cei mai mulți dintre pasagerii rămași ”pe dinafară” își făcuseră planuri legate de Sărbătorile Pascale, numai că ”scenariul” a suferit o schimbare radicală.
”Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc”, a declarat unul dintre cei nemulțumiți, potrivit Digi 24.
Totuși, Wizz Air contestă informația potrivit căreia fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului respectiv, dar reprezentanții companiei și-au cerut scuze.
”Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală”, au precizat reprezentanții companiei.
Wiz Air a mai anunțat, în același timp, că pasagerii care nu au putut urca la bord își vor putea reprograma zborul sau, varianta 2, vor putea cere banii înapoi.
Citește și: