„Google va căuta pe Google pentru tine”/ SCHIMBĂRILE incredibile prin care va trece cel mai mare motor de căutare
Căutarea pe Google se va schimba în mod radical. „Google va căută pe Google pentru tine”- aceasta este viziunea pe care Liz Reid, șefa departamentului de căutare, a prezentat-o marți pe scena de la Google I/O.
Noua viziune pentru cel mai mare motor de căutare din lume a fost prezentată de Google.
Demo-urile Google au arătat cum motorul de căutare poate găsi acum studiouri de yoga din orașul în care locuiești, să creeze planuri de masă pentru o familie de oameni pretențioși și chiar să sugereze remedieri doar analizând înregistrările video pe care le faci cu telefonul tău.
Este o schimbare fabuloasă a funcționalității pentru cel mai mare motor de căutare din lume, deoarece Google încearcă să preia conducerea în cursa AI care a captivat companiile de tehnologie, scrie Business Insider.
Modul în care funcționează internetul va fi revoluționat
În multe privințe, noua casetă de căutare funcționează ca o casetă Gemini – cu răspunsuri generate de AI cu care poți vorbi ca un chatbot.
Lansat în SUA, AI Overviews va folosi „raționamentul în mai mulți pași” pentru a răspunde la întrebări complexe într-o singură căutare, a precizat Reid.
„Cercetările care v-ar fi luat câteva minute sau ore, Google le poate face acum în numele dumneavoastră în doar câteva secunde”, conform sursei citate.
Funcțiile de căutare Google Gemini pot chiar să facă sugestii despre care nu a fost întrebat. De exemplu, o interogare pentru o recomandare de restaurant ar putea aduce rezultate care denotă muzică live sau disponibilitatea unui acoperiș.
Aceste tipuri de căutări organizate prin inteligență artificială vor fi disponibile în curând în categorii precum filme, muzică, cărți, hoteluri și cumpărături, a spus Reid.
Noua viziune a Google pentru căutare nu este doar o schimbare majoră a motorului de căutare, dar ar putea transforma modul în care internetul funcționează la nivel macro.
O mare parte din arhitectura internetului este concepută în jurul modelelor de afaceri care utilizează SEO pentru a genera succese. Transformarea căutării într-un chatbot poate afecta modul în care este distribuit traficul.