Sebastian Burduja a declanșat „REVOLUȚIA turcoaz” în Piața George Enescu. Ultima mare întâlnire cu bucureștenii înainte de alegeri

Publicat: 06 06. 2024, 13:15
Actualizat: 06 06. 2024, 13:36

This browser does not support the video element.

Sebastian Burduja, candidatul PNL la Primăria Generală, și-a chemat susținătorii, miercuri seara, în Piața George Enescu, în cadrul unui eveniment de campanie pe care l-a numit „Revoluția turcoaz”. Culoarea turcoaz, aleasă de Burduja pentru această campanie, simbolizează dorința de schimbare și transparență în administrația locală.

Din punctul nostru de vedere, în toată această campanie am dat bucureștenilor o alternativă. Nu ne-am împăcat cu ideea că acest oraș este condamnat să se miște între cumetrii, risipa banului public, lentoare și lipsă de transparență, așa cum am constatat în ultimii opt ani. Am numit această mișcare Revoluția turcoaz. Sunt foarte mulți oameni care au venit alături de noi, și cred că suntem de departe echipa care a stat cel mai mult în stradă printre bucureșteni. Consider că toți cei care au venit aici și fac parte din această mișcare sunt câștigători și duminică vom putea să câștigăm Primăria Generală pentru bucureșteni, a declarat Sebastian Burduja.

La eveniment au fost prezenți membri PNL, lideri de filială din sectoarele Capitalei și profesioniști din diverse domenii, inclusiv Gabriel Biriș, Rareș Bogdan, Andrei Caramitru, Marian Staș, Cătălin Ciucu, Stelian Bujduveanu, Monica Anisie și Ionuț Stroe. Aceștia au susținut discursuri, marcând finalul campaniei electorale a PNL la București.

Sebastian Burduja, candidat intrat târziu în cursa pentru Primăria Generală, a reușit să recupereze teren printr-o campanie neconvențională și energică.

Acum câteva săptămâni, nimeni nu ne dădea nicio șansă. Cel mai ușor lucru ar fi fost să spunem „găsiți pe altul” sau „găsiți pe alții”, dar nu puteam lăsa acest oraș pe mâinile celor care l-au făcut deja praf. Ni se spune acum că există un vot util. Păi votul util e util pentru dumneavoastră, nu pentru ei, e util pentru bucureșteni, nu pentru un contracandidat sau altul. Votul util înseamnă votul pentru viitorul acestui oraș. Și asta înseamnă cel mai bun plan, cea mai tare echipă și rezultatele pe care le-au avut liberalii peste tot în țara aceasta. Vă aplaud pe toți pentru ce ați făcut în această campanie, a transmis Burduja.

Cu doar o săptămână înainte, Burduja a lansat imnul său de campanie, „Visuri în bagaj – Revoluția turcoaz”, o melodie care a adunat aproape 300.000 de vizualizări pe YouTube și care descrie problemele cu care se confruntă bucureștenii.

Turcoazul este culoarea campaniei lui Burduja, acesta a renunțat la cămașa obișnuită a candidaților și la cravată și a îmbrăcat tricoul turcoaz, o culoare ușor de remarcat.

Sebastian Burduja candidează la alegerile locale din 9 iunie, având ca principali contracandidați pe Nicușor Dan, Gabriela Firea și Cristian Popescu Piedone.

CITEȘTE ȘI:

Sebastian BURDUJA urcă în preferințele electoratului/Casele de PARIURI l-au poziționat sub Gabriela FIREA, de la PSD

Sebastian Burduja transformă cursa electorală într-o COMPETIȚIE pe două roți. „Câștigăm împreună, cu motoarele turate la maxim”