Sebastian BURDUJA despre campania electorală: Am mers mult pe TIKTOK. E o GENERAȚIE cu care trebuie vorbit
This browser does not support the video element.
Candidatul Partidului Național Liberal la Primăria Capitalei, Sebastian Burduja, crede că a reușit să ajungă chiar și la generațiile tinere care-și iau informațiile de pe tiktok sau de pe alte rețele sociale. Liberalul a spus, în cadrul unei emisiuni de la România TV, că a fost recunoscut pe stradă de tineri, semn că mesajul său electoral a ajuns și acolo unde nu se aștepta.
Liberalul Sebastian Burduja n-a reușit să obțină decât un scor modest, în urma alegerilor locale care s-au derulat pe 9 iunie. Ultimele informații date publicității arătau un scor de 7,86 %, ca preferință a electoratului. Cu toate acestea, Sebastian Burduja consideră că a reușit să ducă mesajul său chiar și la tinerii de până în vârsta majoratului.
Tinerii, în general, se informează de pe rețele sociale. Deci, așa cum ne uitam pe vremuri la știri, așa acum știrile se iau din rețelele sociale, unde e mult mai greu să ai acest filtru, pentru că tot materialul este livrat. Aceste medii sociale noi nu trebuie lăsate doar către aceste voci. Și eu în campanie, să știți, am mers mult pe tiktok, pe alte rețele și am constatat și pe stradă și la diverse evenimente veneau chiar tineri sub 18 ani și-mi spuneau: „Domnule, te admir! Hai să facem o poză!” Deci e o generație cu care trebuie vorbit și care trebuie să aibă toate informațiile la îndemână, a povestit candidatul PNL la Primăria Capitalei.
Citește și: