Sponsorii o PĂRĂSESC pe Simona Halep, unul câte unul, după suspendarea pentru dopaj. Care este cel mai recent brand care a rupt contractul cu sportiva

Publicat: 06 11. 2023, 17:53
Actualizat: 06 11. 2023, 17:56
Simona Halep

Consecințele suspendării Simonei Halep (32 de ani) pentru dopaj sunt contabilizate și din punct de vedere financiar, nu doar sportiv. Practic, în acest moment, jucătoarea de tenis din Constanța se află în situația unei sportive retrase din activitate, iar sponsorii săi își pierd deja răbdarea cu fosta ocupantă a locului 1 WTA, în așteptarea verdictului final de la TAS.

Halep a fost ștearsă din clasamentul WTA și nu a jucat un meci oficial de 435 de zile și, deși se antrenează în continuare, viitorul său sportiv este incert.

În acest context, recent, Hublot a pus capăt colaborării cu ea. Firma elvețiană care produce ceasuri de lux a scos-o deja pe româncă de pe lista ambasadorilor săi de pe site-ul oficial.

Sponsorizată încă din 2016 de Hublot, Halep era într-o companie selectă, alături de nume mari, precum Novak Djokovici, Usain Bolt sau trupa Depeche Mode.

Prosport notează că despărțirea de Hublot a venit după ce Halep fusese deja părăsită și de alți sponsori, precum Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România.

Simona Halep încasa 4 milioane de dolari pe an din sponsorizări, înainte să fie implicată în acest caz de dopaj.

Fostul lider al clasamentului WTA a primit o suspendare de 4 ani din partea Agenției Internaționale pentru Integritate în Tenis, după ce în septembrie 2022, în timpul turneului de la US Open, a fost testată pozitiv la roxadustat, o substanță interzisă de către WADA, Agenția Mondială Anti-Doping. Ea a decis să atace această decizie la Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS) de la Lausanne.

FOTO – INSTAGRAM

CITEȘTE ȘI: