Prima pagină » Actualitate » Stațiunea din România care va deveni o „vedetă” internațională. Urmează să fie promovată de Charlie Ottley, în seria „Flavours of Romania”

Stațiunea din România care va deveni o „vedetă” internațională. Urmează să fie promovată de Charlie Ottley, în seria „Flavours of Romania”

Stațiunea din România care va deveni o „vedetă” internațională. Urmează să fie promovată de Charlie Ottley, în seria „Flavours of Romania”

Stațiunea turistică Colibița, din județul Bistrița-Năsăud, va deveni o adevărată „vedetă” internațională, ea urmând să fie promovată în seria „Flavours of Romania”, a lui Charlie Ottley.

Și Castelul Teleki din Posmuş, din același județ, redeschis publicului anul trecut în urma reabilitării cu fonduri europene, se va bucura de recunoaștere internațională.

Acestea ar urma să fie promovate în cadrul seriei de documentare „Flavours of Romania” realizate de către producătorul englez Charlie Ottley, potrivit unui proiect de hotărâre adoptat joi de Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud.

Proiectul, vizând cea de-a treia rectificare bugetară din acest an, include alocarea sumei de 30.000 de lei pentru realizarea şi difuzarea unui clip de promovare a zonei Colibiţa şi a castelului Teleki din Posmuş, în cadrul sezonului 2 „Flavours of Romania”, la solicitarea Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Turism în Bistriţa-Năsăud”, transmite Agerpres.

Tot la rectificare, s-au alocat 24.000 de lei pentru servicii de creaţie grafică şi tehnoredactare a unei broşuri cu investiţiile realizate de Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud şi cu viitoarele proiecte ale judeţului.

Localnicii s-au implicat în acest proiect

În referatul de aprobare ce însoţeşte proiectul de hotărâre, se menţionează că autorităţile publice sunt obligate să dea un raport periodic de activitate şi că „succesul realizării obiectivelor depinde în mare măsură de participarea şi de feedback-ul tuturor locuitorilor la procesul de implementare şi monitorizare”.

„Astfel, în vederea diseminării informaţiilor şi promovării eficiente a judeţului Bistriţa-Năsăud, se apreciază ca fiind necesară editarea periodică a unei publicaţii proprii de informare (broşură), în care vor fi evidenţiate principalele investiţii realizate în conformitate cu Strategia de dezvoltare a judeţului Bistriţa-Năsăud, precum şi viitoarele proiecte ale Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud”, se mai arată în referat.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele

Citește și