Prima pagină » Actualitate » Stefanel închide toate magazinele de modă din România! Afacerea va fi preluată de un alt grup din domeniu

Stefanel închide toate magazinele de modă din România! Afacerea va fi preluată de un alt grup din domeniu

Stefanel închide toate magazinele de modă din România! Afacerea va fi preluată de un alt grup din domeniu

Renumitul grup italian Stefanel închide toate magazinele de modă din România, dar va păstra o parte dintre angajați.

Potrivit informațiilor profit.ro, citate de Adevărul.ro, grupul italian de modă Stefanel, primul retailer străin venit în România, în 1991, un adevărat deschizător de drumuri pentru retailerii străini din zona modei de pe piața locală, va închide magazinele din România.

Afacerea, preluată tot de un grup italian

Afacerea Stefanel va fi preluată de un alt grup de modă, tot din Italia, din zona prețurilor reduse, OVS, controlat de fondul de investiții italian Tamburi Investment Partners.

Toate cele aproximativ zece magazine Stefanel din România vor fi închise în următoarea perioadă, măsura afectând circa 50 de angajați, precizează sursa citată.

Informația a fost confirmată, pentru profit.ro, de oficialii companiei Stefanel Romania.

Stefanel, un brand cu vechime de zeci de ani

Stefanel este o afacere de familie înființată în 1959. Aceasta a intrat în insolvență în septembrie 2019 și a fost scoasă la vânzare în vara anului următor.

În anii 1990, grupul Stefanel avea peste 1.000 de magazine în 56 de țări, dar a acumulat datorii în ultimii ani și a fost afectat de pandemia de COVID.

Astfel, activitatea Stefan s-a restrâns la circa 400 de centre în doar 13 țări.

În România „s-a furat” mireasa! O industrie de miliarde se prăbușește, iar pandemia transformă angajații în muritori de foame: „Suntem la pământ” (EXCLUSIV)

Nu mai este nici un dubiu, pentru nimeni, că pandemia de coronavirus afectează serios economia României, iar industria evenimentelor a fost unul dintre cele mai afectate sectoare. Virusul COVID-19 care a pus pe jar toată planeta a dat peste cap şi planurile mirilor care aşteptau să se căsătorească şi care aveau programate nunţi în toată această perioadă. Magazinele de rochii de mirese, târgurile de nunți nu au avut deloc activitate în această perioadă, deoarece cei mai mulţi dintre miri şi-au amânat evenimentele pentru anul viitor. Pierderile firmelor din industria nunţilor sunt însă copleșitoare.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și