Prima pagină » Actualitate » Strategie de pandemie: Unul dintre cei mai mari retaileri din România adaugă noi segmente de business: restaurante în piețe și magazine în benzinării

Strategie de pandemie: Unul dintre cei mai mari retaileri din România adaugă noi segmente de business: restaurante în piețe și magazine în benzinării

Strategie de pandemie: Unul dintre cei mai mari retaileri din România adaugă noi segmente de business: restaurante în piețe și magazine în benzinării

Auchan Retail România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, își extinde business-ul pe segmentul de restaurante în piețe si magazine deschise în benzinării, zone cunoscute cu un trafic comercial mare. Restaurantul din Piața Obor și cele 25 de magazine MyAuchan deschise în Stațiile Petrom, în acest an, sunt cele mai noi investiții. 

Retailerul a inaugurat, joi, primul restaurant „La Masă” din București, în incinta centrului comercial Bucur Obor, una dintre destinațiile emblematice ale Capitalei. Acesta reprezintă cea de-a doua locație a conceptului, un restaurant similar fiind deschis în 2018 în galeria comercială Auchan din Baia Mare.

Restaurantul are o suprafață la interior de 280 mp și dispune de o capacitate de peste 160 de locuri, oferind clienților o gamă variată de peste 150 de preparate tradiționale și fast food pentru mic dejun, prânz și cină – a anunțat Auchan.

Spațiul propune o abordare multi-format care îmbină conceptul de pizzerie, cu cel de restaurant cu specific tradițional românesc și o zonă de cafenea.

„În cazul locației Bucur Obor, am deschis un restaurant diferit de magazin, printr-un concept și un spațiu specifice industriei HoReCa. Aducem aici bucătăria tradițională românească, precum și meniuri pentru cei în mișcare, la cel mai bun raport calitate-preț”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.   

Citește și Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România și-a ales conducerea pentru următorii doi ani. Ce retaileri au membri în consiliul de administrație

Ținând cont de legislația în vigoare, restaurantul va funcționa în regim de autoservire și la o capacitate de 30% în interior. De asemenea, preparatele din cadrul restaurantului pot fi achiziționate la pachet sau comandate online prin platformele online Glovo și Takeaway.com.

50 unități MyAuchan în Stațiile Petrom 

În același timp, Auchan Retail România și OMV Petrom continuă reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. Astfel, la începutul lunii mai, rețeaua numără 50 de unități în peste 20 de localități.   

În primele patru luni ale acestui an, 25 de magazine MyAuchan au fost deschise în Stațiile Petrom din 8 județe, cele două companii urmându-și astfel planul de a remodela anual circa 100 de stații de alimentare. Cele mai recente 17 unități se regăsesc în localități din Prahova, Giurgiu, Vrancea, Teleorman, Argeș, Dâmbovița și București.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.  Retailerul are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

 

 

Citește și