Prima pagină » Actualitate » STUDIU: adolescentele britanice consumă mai multe băuturi alcoolice față de cele din aproape întreaga Europă

STUDIU: adolescentele britanice consumă mai multe băuturi alcoolice față de cele din aproape întreaga Europă

STUDIU: adolescentele britanice consumă mai multe băuturi alcoolice față de cele din aproape întreaga Europă
Ce arată un studiu în rândul consumului de alcool / sursă foto: Envato

A fost efectuat un alt studiu asupra consumul de alcool. Potrivit datelor, fetele britanice consumă mai multe băuturi de acest tip, spre deosebire de băieți. Iată mai jos, în articol, ce arată studiul.

A fost efectuat un nou studiu asupra consumului de alcool. De data aceasta, experții au observat că fetele britanice consumă mai mult alcool față de persoanele de sex masculin. De asemenea, consumă mai multe băuturi alcoolice spre deosebire de adolescentele din aproape întreaga Europă, potrivit unui studiu.

Conform unui studiu efectuat de OCDE – Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică, adolescentele din Marea Britanie tind să se îmbete mai mult decât adolescenții din aproape toate celelalte state europene. Studiul mai arată că singurele state în care adolescentele le depășesc pe cele de cetățenie britanică sunt fetele din Italia, Ungaria și Danemarca.

Un studiu arată că adolescentele britanice cu vârsta de 15 ani consumă mai mult alcool, spre deosebire de adolescenții care au aceeași vârstă

Experții arată că peste 1/3 din adolescentele cu vârsta de 15 ani din Marea Britanie au experimentat beția de cel puțin 2 ori, spre deosebire de mai puțin de un sfert dintre adolescenții de aceeași vârstă. Unii dintre experți susțin că adolescentele ar reflecta comportamentul părinților. Potrivit datelor, femeile de origine britanică consumă mai mult alcool, față de cele din restul Europei, arată Dailystar.co.uk.

Conform raportului întocmit de OCDE, în 12 țări din Europa, persoanele de sex feminin, cu vârsta de 15 ani, consumă mai multe băuturi alcoolice, spre deosebire de persoanele cu sex masculin de aceeași vârstă. Acest fenomen a ridicat îngrijorări în rândul experților. De pildă, prof. Sir Ian Gilmore, președintele Alcohol Health Alliance UK, a adus în atenție creșterea numărului de persoane care suferă de boli hepatice.

„Ratele mai mari de consum de alcool în rândul fetelor sunt un adevărat motiv de îngrijorare, mai ales având în vedere creșterea recentă a bolilor hepatice legate de alcool pe care am observat-o în rândul femeilor”, susține expertul.

Raportul OCDE a mai arătat că femeile din Danemarca și Marea Britanie ar fi predispuse să consume în exces sau cel puțin 6 băuturi într-o singură sesiune.

A fost adusă în discuție și prezența reclamelor care înfățișează personaje feminine – abordarea de gen este utilizată de companiile de alcool pentru a atrage un anumit segment. De pildă, în cazul actual, au fost utilizate „rolurile sociale ale femeilor și stereotipurile înrădăcinate”. Scopul a fost pentru a comercializa diverse produse care aparțin companiilor de alcool.

„Ceea ce știm este că fetele și femeile tinere au fost puternic vizate de companiile de alcool în ultimii ani, cu o creștere a marketingului alcoolului menită să le atragă direct. Companiile de alcool folosesc din ce în ce mai mult abordări bazate pe gen pentru a-și comercializa produsele, folosind rolurile sociale ale femeilor și stereotipurile înrădăcinate. Ar fi deloc surprinzător să vedem că acest lucru are o influență asupra cât de mult sau cât de des beau alcool în timp”, a precizat Richard Piper, CEO al Alcohol Change UK.

V-ar putea interesa și:

Ce se întâmplă în organism când consumi ȘUNCĂ. Ce arată un studiu

Ce se întâmplă în organism dacă mănânci după ora 17:00, zilnic. Ce arată un studiu al cercetătorilor

STUDIU: Câte minute din viață pierd femeile și bărbații din cauza unei singure țigări fumate

Un nou studiu asupra DINOZAURILOR vine cu un avertisment îngrijorător pentru oameni: „Funcțiile cognitive esențiale ar putea fi grav afectate”

Sursă foto: Envato – caracter ilustrativ

A căpătat experiență în trustul Intact Media Group și a activat, ulterior, în echipa Kanal D. În 2019 s-a alăturat trustului Gândul Media Network, semnând articole în CIAO, VERDICT, CANCAN ... vezi toate articolele

Citește și