Kaufland România avertizează clienții în legătură cu o tentativă de fraudă prin intermediul unei false oferte online sub forma: „Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă!”.
Numele şi logo-ul companiei Kaufland România au fost folosite fraudulos şi abuziv în cadrul unei campanii online false, care urmărește inducerea în eroare a publicului.
Concursul fals este reprezentat sub forma unui chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să răspundă la 4 întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un card cadou în valoare de 2000 de lei, transmite compania, într-un comunicat de presă.
Mesajul care circulă în mediul online “Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă! Prin chestionar, veți avea șansa să obțineți Un card cadou în valoarea de 2000 lei” și care redirecționează utilizatorii către link-uri precum mugualty.top/kaufland-de, silencetribute.top/kaufland-de, luncheonlimp.top/kaufland-de, telleringral.top/kaufland-de, falsehorfume.top/kaufland-de și ministerialseduce.top/kaufland-de, nu aparţine companiei noastre şi îi îndemnăm pe utilizatori să nu participe la astfel de concursuri și să nu acceseze aceste link-uri.
Kaufland România respinge categoric asemenea modalități de promovare. Totodată, Kaufland ia toate măsurile necesare pentru a împiedica răspândirea acestei tentative de fraudă.
Compania recomandă clienților care vor să vadă ofertele Kaufland sau să se înscrie la concursuri oficiale derulate de organizație să acceseze doar link-urile publicate pe website-ul www.kaufland.ro sau pe canalele oficiale de social media www.facebook.com/kaufland.romania, www.instagram.com/kauflandromania.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România.
„Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială.
Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro”, conform sursei citate.
Pentru mai multe informații, contactați: [email protected]