Ți se întoarce stomacul pe dos! Ce a găsit o femeie în punga cu SALATĂ, pe care a cumpărat-o din supermarket
O tânără din Austrialia a avut parte de șocul culinar al vieții sale după ce a cumpărat o pungă de salată dintr-un supermarket. Când a vrut să a vrut să ia cina i s-a întors stomacul pe dos după ce a văzut surpriza din pungă.
Simone Baker, o influencerită de pe Tik-Tok spune că a fost șocată să vadă că în punga cu salată a găsit o broască moartă îngrămădită deasupra frunzelor.
Tânăra a postat imediat scena pe Tik-Tok, spunând: „Alimente proaspete! Literalmente am găsit o broască „proaspătă” în spanacul meu. Ce poate fi mai proaspăt decât atât?!”, a spus ea.
Tânăra spune că „experiența culinară” de la supermarketul Woolworths a traumatizat-o după ce a găsit „surpriza neplăcută” din punga cu „vegetale” proaspete.
„Niciodată în viața mea nu am fost atât de încântată să iau cina până când am văzut asta”, a spus ea.
Postarea ei a stârnit un val de reacții amuzante din partea urmăritorilor ei de pe Tik-Tok.
Un comentator a remarcat că broasca avea deja sos peste ea, sugerând că Baker a învârtit broasca în farfurie înainte de a face filmarea.
„Aceasta este o delicatesă în Franța”, a spus un coleg Tiktokker.
„Poți să renunți la rețetă? Deja am broasca”, a declarat un altul.
O reprezentantă a supermarketului Woolworths a declarat că rețeaua de lor a investigat incidentul împreună cu furnizorul.
„Furnizorul nostru a efectuat numeroase evaluări de calitate asupra acestui lot de frunze de spanac și nu a detectat niciun obiect străin pe parcursul procesării, astfel încât acesta pare a fi un incident izolat”, a declarat compania.
„Lucrăm cu un număr de cultivatori de spanac australieni care iau foarte în serios siguranța alimentară și avem procese riguroase pentru a menține calitatea produselor noastre.
„În cazul pungilor noastre de spanac, acest lucru include spălarea frunzelor și o serie de controale de calitate, cum ar fi verificări cu raze X pentru detectarea materialelor străine, înainte de a fi ambalate și trimise în magazinele noastre.
„Luăm în serios toate comentariile clienților și înțelegem că aceasta trebuie să fi fost o surpriză neplăcută pentru acest client, mai ales având în vedere comentariile online despre cât de delicioasă arăta mâncarea”, potrivit nypost.com.