Tinerii din noua generație nu prea sunt atrași de aplicațiile de DATING. Cum aleg să își cunoască viitori parteneri
Cele mai cunoscute platforme de dating au tot mai puțini utilizatori în toată lumea, în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 25 de ani, potrivit reprezentanților unei companii de profil. Aceștia au observat o scădere de 5% față de 2019. Totuși, rămân atractive pentru cei cu vârste mai înaintate.
Tinerii din Generația Z, adică cei născuți după 1996, preferă să își aleagă partenerii din rândul cunoscuților sau din cercurile de prieteni, informează Știrile Pro TV.
De exemplu, potrivit sursei citate, 8 din 10 tineri nu folosesc aplicații de dating pentru că nu au încredere în persoanele pe care le cunosc online și preferă interacțiunea față în față.
„Tinerii din ziua de astăzi percep foarte mult aplicațiile de dating fiind o aplicație pentru persoanele în vârstă, nefiind cool, nefiind o chestie la modă”, precizează Taher Sonu, psiholog și expert în relații.
Potrivit The Guardian aplicațiile precum Tinder, Badoo, Bumble și-au pierdut din utilizatori.
Nici la noi nu mai sunt la modă relațiile începute online
Și platformele de întâlniri din România au observat scăderi în rândul tinerilor din generația Z. În comparație cu 2019, anul acesta s-au înscris cu 5% mai puțini tineri, în timp ce numărul celor din categoriile de vârstă 30-45 a crescut.
Psihologii spun că acești tineri se implică mai greu într-o relație.
„Generațiile de astăzi sunt generații care s-au jucat jocuri pe calculator și atunci aceasta nevoie de comportament sexual fizic sau comportament social de împerechere socială, ei nu-l mai au, de aceea aceste platforme și-au piedut din polularitate și și-au pierdut și utilitatea”, a declarat Iolanda Crețescu, psiholog.
În schimb, persoanele trecute de 35 de ani preferă să își caute un partener cu ajutorul platformelor de dating.
Sursa foto: Shutterstock – caracter ilustrativ