Elon Musk a declarat vineri că Twitter a înregistrat ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza agenţilor de publicitate care au întrerupt cheltuielile pe platforma de socializare. Noul roprietar al companiei mai spune că ”grupurile de activişti presează agenţii de publicitate”.
Afaceristul a mai că Twitter nu şi-a schimbat strategia de moderare a conţinutului, fără a da detalii despre pierderile financiare ale Twitter.
”Nu am făcut nicio schimbare în operaţiunile noastre. Şi am făcut tot posibilul pentru a-i linişti (n.r. pe activiști) şi nimic nu funcţionează. Deci aceasta este o preocupare majoră. Şi cred că acesta este, sincer, un atac asupra Primului Amendament.”, a spus Musk, într-un interviu acordat la Conferinţa Baron Investment.
Elom Musk a concediat aproximativ 50% dintre angajaţii Twitter de când a preluat conducerea, pe 28 octombrie.
Mai multe companii de top au spus, în ultimele zile, că îşi vor întrerupe temporar cheltuielile de publicitate pe Twitter. General Motors şi Audi şi uriaşul grup alimentar General Mills sunt printre companiile care au întrerupt cheltuielile pe Twitter.
Gigantul grup de publicitate IPG şi-a sfătuit clienţii să întrerupă temporar planurile de media pe Twitter, deşi nu este clar câţi clienţi urmează sfatul agenţiilor IPG.
Twitter şi-a informat angajaţii joi seară că va începe să concedieze membri ai personalului.
În ciuda afirmaţiilor lui Musk cu privire la o scădere recentă a veniturilor, cheltuielile pentru publicitate pe Twitter erau în scădere înainte de finalizarea preluării companiei şi înainte ca organizaţiile societăţii civile să înceapă să facă presiuni asupra mărcilor, potrivit platformei de analiză publicitară MediaRadar, potrivit News.ro.