Prima pagină » Actualitate » Un bărbat din Vrancea a primit o factură la energie electrică de 76 de milioane de euro, deși ea nu depășea 1.000 lei/lună. Compania furnizoare: „O situație punctuală”

Un bărbat din Vrancea a primit o factură la energie electrică de 76 de milioane de euro, deși ea nu depășea 1.000 lei/lună. Compania furnizoare: „O situație punctuală”

Un bărbat din Vrancea a primit o factură la energie electrică de 76 de milioane de euro, deși ea nu depășea 1.000 lei/lună. Compania furnizoare: „O situație punctuală”

Un bărbat din localitatea Adjud, județul Vrancea, a primit facturi de 76 de milioane de euro la energia electrică, valabile pentru consumul pe cinci luni. Ulterior, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeală și i-a trimis facturile corecte, dar consumatorul afectat tot a suferit un șoc.

Una din facturile primite de bărbatul din Vrancea / FOTO – Digi 24

El deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. De obicei, factura la energia electrică nu depășea 1.000 de lei/lună, dar totul a luat o întorsătură neașteptată, la finalul lunii trecute.

„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, a spus bărbatul.

În scurt timp, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis facturile corecte.

„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât, din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia, cred că la 400, când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, a mai spus bărbatul.

Într-un răspuns pentru Digi 24, compania furnizoare susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.

„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru sursa citată.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele

Citește și