Prima pagină » Actualitate » Un lanț de supermarketuri RENUNȚĂ la casele self-service: „Ne place să vorbim cu oamenii”

Un lanț de supermarketuri RENUNȚĂ la casele self-service: „Ne place să vorbim cu oamenii”

Un lanț de supermarketuri RENUNȚĂ la casele self-service: „Ne place să vorbim cu oamenii”
Rata inflației a scăzut cu 3,3% în luna aprilie

Lanțul de supermarket-uri Booths din Anglia renunță la majoritatea caselor de marcat self-service din magazinele sale, ca răspuns la cererea clienților. Doar două dintre magazinele companiei vor păstra casele de marcat unde clienții își scanează singuri produsele.

Compania, care are funcționează în nordul Angliei, a declarat că această politică a fost determinată de cererile clienților.

Booths este considerat primul supermarket din Marea Britanie care renunță la casele de marcat self-service, tot mai comune în ultimii ani.

„Credem că angajații care servesc clienții oferă o experiență mai bună și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele de marcat self-service din majoritatea magazinelor noastre”, a anunțat compania, potrivit BBC.

„Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că mașinile de auto-scanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure, sunt evident impersonale. Avem destul de multe produse vrac – fructe, legume și produse de panificație – și de îndată ce te duci la o casă de marcat self-service cu acestea, trebuie să obții o verificare vizuală a lor, iar unii clienți nu știu să distingă un măr de altul, de exemplu”, a declarat Nigel Murray, directorul general al Booths.

Casele de marcat self-service a fost inventată de David R Humble, inspirat de statul într-o coadă lungă la casa de marcat a unui magazin de alimente în sudul Floridei, în 1984. Casele de marcat au devenit populare în anii 1990 iar până în 2013, existau peste 200.000 în magazine în întreaga lume care le dețineau, iar numărul lor a ajuns la 325.000 până în 2021.

Cu toate acestea, cumpărătorii nu au o părere foarte rea despre aceste case de marcat. O petiție care îndeamnă Tesco să „oprească înlocuirea oamenilor cu mașini”, a obținut doar 250.000 de semnături. Pat McCarthy, care a inițiat petiția, a declarat pentru BBC că dorește mai mulți casieri la casele de marcat, deoarece „nu poți vorbi cu o mașină”.

Alți clienți însă, precum Steph Helliwell, în vârstă de 79 de ani, din Ilkley, spun că casele de marcat self-service sunt o opțiune bună.

Citește și