Prima pagină » Actualitate » Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod lung de 200 de metri lungime a făcut luni o ”croazieră ” lentă prin inima Rotterdamului, îndreptându-se spre noua sa casă în apropierea zonei portuare aglomerate a orașului.

Podul Suurhoff plutea pe pontoane care erau împinse și trase de remorchere, trecând pe lângă o serie de alte poduri de pe râul Maas care împarte Rotterdam, într-o operațiune meticulos planificată, care durează ore.

Podurile existente, inclusiv iconicul pod Erasmus, au toate secțiuni care pot fi ridicate pentru a permite trecerea navelor cu încărcături mari.

Noul pod, care are o lățime de 20 de metri și un arc înalt de 40 de metri, și-a făcut drum încet spre casa sa, alături de un pod existent care transportă autoturisme către și din portul Maasvlakte zonă.

Acesta va fi manevrat în zilele următoare înainte de a fi deschis traficului pentru a permite inginerilor să renoveze podul Suurhoff existent.

Transportul a plecat de pe chei de la locația de pre-construcție din Krimpen aan den IJssel și a trecut succesiv de Podul Van Brienenoord, Hef, Koninginnebrug, Podul Erasmus și Podul Botlek. Transportul se va relua.

Acel pod este o legătură importantă cu Maasvlakte. Va fi renovat în următorii ani. Varianta temporară a fost construită în Krimpen aan den IJssel și trebuie transportată la Maasvlakte prin apă. Acest lucru se va face săptămâna aceasta cu pontoane plutitoare care sunt conectate între ele.

Podul va fi așezat apoi lângă podul existent Suurhoff în noaptea din 14 mai până în 15 mai.

„Planificarea atât a transportului, cât și a amplasării depinde de vreme și maree și, prin urmare, se poate schimba până cu puțin timp înainte”, spune Rijkswaterstaat într-un comunicat de presă.

Podul Suurhoff este unul dintre cele treisprezece poduri care sunt înlocuite în Olanda de Sud

Multe poduri, tuneluri, încuietori și viaducte datează din anii 1950 și 1960. Deoarece aceste poduri sunt încărcate puternic de trafic mai intens, acest lucru crește riscul de perturbări.

Instalarea podului poate fi vizualizată pe un flux live în acest weekend: www.suurhoffbrug.live.

 

Citește și