Prima pagină » Actualitate » Un produs adorat de milioane de români și consumat zilnic ar putea dispărea de pe piață. Despre ce este vorba

Un produs adorat de milioane de români și consumat zilnic ar putea dispărea de pe piață. Despre ce este vorba

Un produs adorat de milioane de români și consumat zilnic ar putea dispărea de pe piață. Despre ce este vorba
Un produs adorat de romani ar putea sa dispara, foto ilustrativa, sursa foto: envato

Care este produsul adorat de milioane de români, care ar putea dispărea de pe piață. Este folosit zilnic, dar veștile nu sunt deloc bune. Despre ce este vorba.

Un produs adorat de milioane de români și consumat aproape zilnic e pe cale de dispariție. O spun producătorii lui, după ce au observant în ultimii ani un interes scăzut al achiziției.

Mai mult, el este de evitat și din motive ecologice. Este vorba, așadar, de capsula de lapte pentru cafea, iar producătorii ei nu prea au deloc vești bune pentru consumatorii frecvenți. S-a constatat, prin urmare, că aceste capsule au fost înlocuite, în ultima vreme, cu produse similare, mai exact cu lapte la un litru, o opțiune mai ieftină pentru a îndulci cafeaua și a o face mai sățioasă.

„Din punct de vedere al profitabilității compania se află pe un trend de creștere în ultimii trei sau patru ani. În perioada pandemiei, unde am pierdut pe partea de food service am câștigat pe partea de retail tradițional sau modern.

Evident, au fost categorii de produse care în mod clar au avut de suferit și n-am avut, efectiv, ce să facem, dar au fost și categorii care au câștigat. De pildă, capsulele de laptele pentru cafea. Această categorie de produse, unde noi suntem în continuare lideri de piață, au fost înlocuite cu alte tipuri de produse.

Consumatorii au migrat către laptele la Tetra Pak, la un litru, ceea ce este, cumva, logic, pentru că varianta per kilogram este mult mai avantajoasă pentru consumul de acasă, e mai ieftină”, a declarat pentru retail.ro Mihai Meltei, reprezentantul uneia dintre cele mai mari companii de lactate din țară, al capsulelor de lapte pentru cafea Meggle.

Astfel, comportamentul consumatorilor în ce privește capsulele de lapte pentru cafea de la compania menționată nu a fost influențat doar de pandemie, ci și de ambalajul din plastic, considerat nociv pentru mediul înconjurător. Se știe, de altfel, că plasticul este un material care se descompune extrem de greu. Dar Mihai Meltei și ceilalți reprezentanți ai companiei caută deja soluții pentru îmbunătățirea ambalajelor capsulelor de lapte pentru cafea. Momentan, nu s-au identificat variante mai sigure. Dar dacă această problemă a ambalajului nu este rezolvată, este posibil ca în următorii ani să nu mai existe produsle pe rafturile magazinelor din țară.

Mirabela Năstase a absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității Hyperion. Vreme de 3 ani a fost redactor la revista VIP, unde a făcut reportaje și interviuri ... vezi toate articolele

Citește și