Un turist a închiriat o cazare în LONDRA, prin Airbnb. Când a ajuns, a avut șocul vieții: Camera era, de fapt, o toaletă!

Publicat: 16 07. 2023, 13:00
Actualizat: 16 07. 2023, 13:07
FOTO - ARHIVĂ

Vacanța în Marea Britanie a unui profesor american s-a transformat într-un adevărat coșmar după ce a închiriat o cazare în Londra, prin Airbnb, pentru a descoperi că dormitorul și baia erau una și aceeași.

Un tweet care detaliază neplăcuta sa experiență a strâns peste 12,5 milioane de vizualizări pe Twitter.

„Acea senzație când ajungi la Airbnb și îți dai seama că întregul spațiu este în esență doar o baie mare în care gazda a pus un pat”, a scris David Holtz, profesor asistent la Universitatea din orașul Berkeley, statul California.

Holtz, care rezervase locuința pentru călătoria sa la Londra, și-a dat seama pentru prima dată că ceva e în neregulă în timpul rezervării, după ce a observat că lista nu avea recenzii, potrivit nypost.com, care citează Jam Press.

Cu toate acestea, nu s-a gândit la ce avea să urmeze până când nu a ajuns în metropola Marii Britanii și a văzut că apartamentul său era o toaletă transformată  în cameră.

Într-adevăr, așa cum arată fotografiile însoțitoare, patul lui Holtz se afla la câțiva centimetri distanță de toaletă, care era izolată cu un geam subțire de sticlă.

Dușul și chiuveta erau adiacente dormitorului, semănând mai mult cu „reorganizarea” unei case Barbie.

Profesorul s-a adresat, încă de atunci, reprezentanților Airbnb, care au spus că vor analiza situația, dar până acum nu au revenit cu un răspuns.

„Bună, David. Îți mulțumim că ne-ai contactat. Te rugăm să ne trimiți în privat adresa ta de e-mail conectată la contul tău Airbnb, ca să putem arunca o privire mai atentă”, a fost mesajul inițial al celor de la Airbnb, la tweet-ul profesorului.

Ulterior, însă, Holtz a precizat că nu a primit niciun răspuns concret din partea lor.

„Am vorbit deja cu mai mulți angajați de la «serviciul clienți», dar fiecare persoană cu care am interacționat nu a avut niciun interes să ajute la rezolvarea problemei. Mă pot aștepta la un rezultat diferit de data aceasta?”, a spus el.

Airbnb a revenit cu un răspuns, oferind și câteva sfaturi pentru turiștii care le devin clienți: „Echipa noastră de la departamentul «servicii clienți» a fost în contact cu acest oaspete, pentru a-i oferi asistență. Încurajăm oaspeții să revizuiască toate fotografiile, precum și descrierea și recenziile, înainte de a rezerva un sejur”.

Dar se pare că profesorul Holtz a învățat să vadă și partea amuzantă a lucrurilor, glumind apoi despre închirierea sa: „După ce am dormit două nopți lângă un picior de toaletă, sunt gata să dorm 26 de nopți în junglele din Fiji”.

SURSA FOTO – Twitter