Unde și-a ALIMENTAT mașina electrică acest șofer „inventiv” din Cluj. Vecinii sunt scandalizați!
Un clujean a fost reclamat după ce s-a legat ilegal la panoul electric din spatele blocului de pe strada Iugoslaviei din Cluj, pentru a-și alimenta mașina.
”Autoturism electric, CJ..B.. se alimenteaza ilegal de la un panou electric, pe strada Iugoslaviei 66-68, in spatele blocului, locul de parcare numarul 17”, a reclamat un clujean.
Poliția Locală va merge la fața locului, pentru a investiga cazul.
Clujul a fost împânzit cu mașini electrice, iar, desigur, încărcarea lor reprezintă o mare problemă, scrie stiridecluj.ro.
Altceva! Sectorul 4 va avea 50 de stații noi de încărcare a mașinilor electrice
Primăria Sectorului 4 anunță că va monta 50 de noi stații de încărcare a mașinilor electrice, cu o investiție de 10 milioane de lei.
„Autoritatea locală a Sectorului 4 susține dezvoltarea infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice și urmează să monteze 50 de staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice, cu câte două puncte de reîncărcare, printr-o investiție de peste 10 milioane de lei, sumă provenită din accesarea de fonduri guvernamentale”, au transmis, vineri, reprezentanții Primăriei Sectorului 4.
Nu este o glumă! O tânără a încercat să-și alimenteze mașina Tesla cu benzină. Ce s-a întâmplat
Nu este o glumă! Tânăra din imagine a încercat să-și alimenteze mașina Tesla cu benzină.
Deși, în întreaga lume, mașinile electrice încep să devină din ce în ce mai căutate în detrimentul celor tradiționale, cu alimentare pe benzină sau motorină, sunt încă șoferi care au de lucru cu… alimentarea. În plus, la școala de șoferi se învață cum să alimentezi o mașină cu un combustibil fosil, dar nu se predă alimentarea mașinii electrice.
Câte STAȚII de încărcare sunt în România, de fapt. Doar una pentru 30 de autoturisme electrice
Românii cumpără tot mai multe maşini electrice, conform statisticilor. Astfel, două din 10 vehicule sunt electrice sau hibride, iar cele diesel par a fi deja pe cale de dispariție.
Doar că autoturismele „verzi” au o problemă majoră, în țara noastră. Numărul prea mic și, deci, insuficient al staţiilor de încărcare. Practic, în România avem, în acest moment, puțin peste 1.000 de stații de încărcare, la peste 30 de mii de autoturisme electrice.