Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) atrage atenția că au apărut tot mai mulți clienți care nu plătesc masa la restaurant, ajungând să facă diverse reclamații, doar și pentru o masă gratuită în oraș. Astfel, în ultimii ani, mulți dintre ei au reclamat calitatea preparatelor din restaurante.
Doar că, în spatele sesizărilor transmise către inspectorii ANPC se ascundeau diferite tertipuri, cum ar fi resturi de unghie și fire de păr, până la muște sau viermi, probe pe care apoi chiar clienții le „plantau” în farfurii pentru a putea face ulterior respectivele reclamații, scrie Agerpres.
Avertismentul a fost lansat chiar de șefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Buzău, Cornelia Galer.
„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind. Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”, a spus Cornelia Galer, șefa CJPC Buzău.
FOTO – Caracter ilustrativ: Shutterstock