Prima pagină » Actualitate » USR-PLUS inițiază un audit extern la Primăria București și toate entitățile din subordine, pentru perioada 01.01.2017 – 31.12.2020

USR-PLUS inițiază un audit extern la Primăria București și toate entitățile din subordine, pentru perioada 01.01.2017 – 31.12.2020

USR-PLUS inițiază un audit extern la Primăria București și toate entitățile din subordine, pentru perioada 01.01.2017 – 31.12.2020

Reprezentanții USR-PLUS au depus la Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) o solicitare pentru inițierea unui audit extern în Primăria Capitalei și toate companiile din subordine, pentru perioada 01.01.2017 – 31.12.2020.

Consilierii USR-PLUS nu recomandă un audit statutar, deoarece ar necesita mai multă muncă și, automat, un termen mai lung de executare. Anamaria Gram a explicat și motivul.

Antamarea unui audit statutar ar presupune un volum imens de muncă şi implicit un termen mai lung de executare. Pe de altă parte, anumite segmente din auditul statutar sunt deja acoperite de verificările efectuate de Curtea de Conturi, respectiv Camera de Conturi a Mun. Bucureşti. De ceea, nu recomandăm antamarea unui audit statutar”, a declarat Anamaria Gram, consilier general USR-PLUS în CGMB, potrivit mediafax.ro.

USR-PLUS vrea un audit extern făcut de o firmă specializată, la Primăria București

Reprezentanții USR-PLUS mai transmit că selectarea firmelor de audit se va realizat potrivit legilor în vigoare. Planul este ca acesta să fie finalizat cât mai repede și, astfel, să poată fi demarată elaborarea strategiei pentru dezvoltarea economică a unităţii administrativ-teritoriale Mun. Bucureşti.

Selectarea firmelor de audit se va face cu respectarea procedurilor de achiziţie publică conform Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Direcţia Generală Achiziţii Publice fiind împuternicită, prin hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pentru a demara procedurile de achiziţie.

Consilierii USR PLUS susţin contractarea simultană a serviciilor de la mai multe firme de audit deoarece volumul de muncă este foarte mare având în vedere numărul direcţiilor/serviciilor din aparatul de specialitate, precum şi a entităţilor subordonate Primarului General şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti, astfel încât rapoartele de audit să fie finalizate cât mai repede şi să putem iniţia elaborarea strategiei pentru dezvoltarea economică a unităţii administrativ-teritoriale Mun. Bucureşti”, se menţionează în finalul comunicatului de presă.