Hotel „în paragină”, la care se ajunge „prin BOSCHEȚI”, la preț de 5 stele, în Bulgaria. „Ne-a dat afară! Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri”

Publicat: 02 08. 2023, 12:25
Sursa foto: Shutterstock/ Caracter ilustrativ

O familie de turiști din București a plătit pentru o vacanță de 5 stele la un hotel din Bulgaria, dar s-a trezit dată afară din cameră în toiul nopții. 

Rezervarea sejurului a fost făcută prin Booking, relatează turista, dar în loc de 5 stele a avut parte de o locație „în paragină” la care se ajunge prin „boscheți”.

„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot. Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a povestit românca, pe un forum de pe Facebook.

„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai spus turista, citată de Știri de Cluj.

„Un singur cuvânt despre acest hotel: execrabil!”

Totul a culminat cu faptul că au fost dați afară din hotel în mijlocul nopții.

„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!

Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant, pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a conchis turista.

Foto caracter ilustrativ. Sursa foto: Shutterstock