Vacanță de coșmar în Albena pentru o familie de români: „Dacă lua un cuțit să ne lovească, ce făceam?”
O familie de români au petrecut câteva zile de coșmar într-un hotel din stațiunea Albena, de pe litoralul bulgăresc. O femeie povestește pe un grup de Facebook experiența nefastă de care a avut parte în Bulgaria, de la mâncarea proastă și mizeria din camere și de pe holuri pănă la un grup de turiști cu probleme mentale, care î-a terorizat zile la rând.
Femeia a fost cazată în perioada 16-23 iulie alături de soțul, fiica și sora acesteia la hotelul Sandy Beach din Albena, dar spune că nu s-ar mai întoarce niciodată acolo, având în vedere experiența trăită și nu recomandă nimănui respectivul hotel.
”În primul rând vreau să subliniez faptul că nu recomand pt familii cu copii mici… am fost cu fetiţa de 2 ani şi nu a mâncat absolut nimic din mâncarea gătită. Erau mulţi romani cu copii în hotel care la fel erau disperaţi că nu mănâncă copiii.
Ciorbele, supele aveau un gust ciudat, necomestibile, puţine feluri principale… de obicei făceau o tocăniţă din carne de porc cu ardei şi ou bătut peste, bucăţi peste prăjit (scria doar ” Fish” e etichetă), pui prăjit la tava, mazăre, broccoli fiert, orez simplu, seara cartofi prăjiţi – astea erau mereu la masă. Aveau 3 feluri de carne, tot atâtea garnituri şi salate. Pt noi adulţii e ok dar pt copii deloc.
Noi am cumpărat pt o fetiţă mâncarea de la o terasă ” Poco loco”, 7 leva – ciorba de pui şi 21 leva-snitel cu piure de cartofi.
În restaurant la hotel nu a fost niciodată aşa ceva… au făcut într-o seară sarmale, nu erau fierte, orezul era tare, mai făceau dovlecei gratinaţi, varza cu carne avea gust ciudat.
Mare atenţie dimineaţa la micul dejun, unele mezeluri sunt alterate… era un salam cu şuncă feliat, mai verzui pe margini, feliile de caşcaval pe margini uscate, ou nu am mâncat defel.
Seara au multe salate, fructe sunt la fiecare masă, prăjituri din comerţ, unele sunt ok, altele nu.
Recomand să luaţi masa pe terasă, se vede şi marea şi pt că în restaurant sunt muşte…
Mergeţi din timp la masă, de exemplu noi când am ajuns ne-au invitat la prânz, am intrat la 14:17 în restaurant şi la 14:30 a ieşit o armată de oameni din bucătărie şi au strâns efectiv toată mâncarea din restaurant… eram şi cu un copil la masă, nu ne-a întrebat absolut nimeni dacă mai servim ceva ca ei strâng tot.
Sucurile de la dozatoare sunt foarte dulci, în restaurant luăm de ananas şi de portocale. Cafeaua e mai bună de la aparatele care folosesc cafea boabe, şi la barul de la recepţie.
Despre cameră, mă aşteptam să fie mai mare pt că am plătit pt dublă superior… era un pat dublu şi o canapea. Mochetă pe jos, în baie şi la intrare mizerie pe jos, am primit cameră la ora 15 şi baia era mizerabilă,… am curăţ eu, luasem de acasă dezinfectanţi pt suprafeţe, lavete…
Era mult praf şi mizerie pe jos, de mult nu au mai dat cu mopul în baie şi hol.
I-am dat bani cameristei, nu a făcut curat nici aşa… gunoiul îl lua zilnic, prosoapele la 2-3 zile, chiar dacă le lăsam pe jos. Lenjeria de pat nu au schimbat-o niciodată”, spune femeia.
Pe lângă mizerie și mâncarea proastă femeia povestește și un episod halucinant: ”Am avut un incident, au cazat lângă noi un grup de persoane cu probleme mintale şi ne trezim miercuri la prânz cu un domn doar în slip care forţa incontinuu uşa de la camera surorii mele… ne-am tot dus la recepţie dar degeaba, au zis că nu au pe nimeni la pază şi securitate… deşi şocată, mă gândeam dacă lua un cuţit să ne lovească, ce făceam… nu a venit nimeni din partea hotelului, după vreo 40 min apar supraveghetoarele grupului. Trebuiau măcar să trimită o persoană să vadă situaţia.
”Nu recomand, costă mult pentru ce oferă”, povestește femeia pe un grup de Facebook dedicat vacanțelor.