Valeriu Gheorghiţă susține că impactul campaniei de comunicare în ce privește vaccinarea nu e cel scontat din cauza lipsei de încredere a populației în autorităţile centrale
Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare, Valeriu Gheorghiţă, afirmă că autorităţile centrale nu se bucură de cea mai mare încredere în rândul populaţiei, de aceea, impactul campaniei de comunicare nu a fost cel scontat.
Valeriu Gheorghiţă a afirmat, duminică, la Digi 24, că autorităţile centrale nu se bucură de cea mai mare încredere în rândul populaţiei.
”În felul acesta, cred că oricât de bine ar fi fost, ştiinţific, organizată o campanie de comunicare, atunci când vine dintr-o sursă care nu se bucură de o încredere mare impactul nu va fi cel scontat. Tocmai de aceea, cred că trebuie să mergem la vectorii care se bucură de cea mai mare credibilitate”, a declarat Gheorghiţă.
Acesta afirmă că a transmis în toate şedinţele cu prefecţii şi DSP-urile, de a identifica pe plan local acele persoane care se bucură de credibilitate în comunitate şi care sunt convinse de benefciile şi importanţa vacinării.
Guvernul a lansat o campanie de informare despre vaccinare, în cadrul căreia mai mulţi miniştri explică, în clipuri video, ce conţine vaccinul pentru ei.
Membrii cabinetului s-au filmat pe câmp, în sala de spectacole, la minister sau pe uliţa unui sat şi au transmis mesaje în care asociază vaccinul cu ideea de libertate, normalitate sau timp petrecut cu familia şi cei dragi.
În campanie au fost cooptaţi apoi şi medici, profesori, artişti, vedete şi alte categorii profesionale.
Preşedintele PSD, Marcel Ciolacu, a reclamat, în 21 iunie, eşecul campaniei de vaccinare şi a afirmat că oamenii nu mai au încredere, iar Guvernul nu a făcut altceva decât videoclipuri cu oameni politici.
”Ciţu, alias Brad Pitt, Turcan se credea Sophia Loren şi Oros, Belmondo. Ce efecte să aibă un videoclip cu ei?”, a afirmat liderul PSD.