Veste bună. Când se deschide Lotul 2 Nord al Autostrăzii de Centură, din jurul Bucureștiului
Veste bună despre Lotul 2 Nord al Autostrăzii Zero. Secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, aflat pe șantierul acestei lucrări, a precizat, sâmbătă, că artera ar putea fi dată în trafic în această toamnă.
„Sunt prezent pe șantierul Lotului 2 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0, în zona nodului rutier A0 – A3, unde a început montarea tablierului metalic pe ultima deschidere a pasajului principal”, a anunțat, sâmbătă, Ionel Scrioșteanu.
Potrivit secretarului de stat, Lotul 2 Nord ar putea fi dat în trafic în toamna acestui an.
„Stadiul fizic al lucrărilor pentru acest lot al Autostrăzii Bucureștiului este foarte avansat”
„Stadiul fizic al lucrărilor pentru acest lot al Autostrăzii Bucureștiului este foarte avansat, iar mobilizarea celor 1000 oameni prezenți în șantier confirmă angajamentul constructorului UMB de a finaliza și de a da în trafic această lucrare înainte de termen, adică in toamna acestui an, bineînțeles, cu susținerea Ministerului Transporturilor și, implicit, a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere”, a mai precizat Ionel Scrioșteanu.
Lotul 2 al Autostrăzii A0 este curpins între DN1 (Corbeanca) – A3 și DN2 (Afumați).
Alexandru Lancuzov, jurnalist specializat în domeniile transporturi și infrastructură, a spus, recent, la emisiunea „Cu Gândul la București”, că vara viitoare s-ar putea circula legat de la Craiova la Constanța, pe drum expres, pe A1, în continuare pe Autostrada de Centură și apoi pe Autostrada Soarelui. Jurnalistul a explicat care este acum stadiul lucrărilor pe Autostrada Zero.
Jurnalistul mai spune că lucrările la Lotul 3 A0 Sud au început să accelereze.
„Vestea bună este că antreprenorul din Grecia, Aktor, care lucrează la Lotul 3, este cel mai important lot de pe semi-inelul sudic al Autostrăzii A0, a început să miște mai bine. Nu suficient, dar la limită pentru a salva contractul, în sensul de a nu-i fi reziliat. Rezilierea contractului la cam 50% execuție, în momentul de față, ar putea însemna cel puțin o jumătate de an cu licitații, contestații. Până la urmă, Ministerul Transporturilor cred că va lua decizia corectă de a merge, așa, greu, cu frâna de mână trasă, cu acest constructor din Grecia”, a explicat Alexandru Lancuzov.