Publicaţia Vice România, care activa de peste 10 ani pe piaţa media din țara noastră, s-a închis pe fondul problemelor financiare pe care grupul-mamă, Vice Media Group, le are la nivel internaţional.
De altfel, compania este în plin plan de reorganizare, Vice Media Group recurcând în ultimul an la o restrângere a activităţii în mai multe ţări în care grupul de media este prezent. La începutul acestui an a fost închisă redacţia din Franţa, iar toamna aceasta au urmat Grecia şi România.
„Motivele închiderii redacţiei din România sunt obiective, n-au depins de noi sau de rezultatele noastre. Ce a depins de noi a fost tot ce s-a întâmplat de-a lungul anilor, de la finalul lui 2010, când a apărut VICE în România, până în prezent”, au anunţat cei din echipa publicaţiei într-un ultim articol apărut pe site.
Contactat de Paginademedia.ro., redactorul-şef Răzvan Băltăreţu a explicat că, în urma închiderii Vice, un număr de zece oameni din zona editorială (producţie video şi jurnalişti) şi comercială (copywriting) au fost restructuraţi.
Jurnalistul, care a condus redacţia Vice timp de peste doi ani şi jumătate, spune că România a fost şi este foarte ofertantă din punct de vedere media.
„Nu aş vrea ca oamenii să vadă închiderea asta ca un final ci mai degrabă ca un nou început. Sper să preia de la Vice mai degrabă lecţii. Unele dintre subiectele date de Vice în circuitul international au primit un feedback foarte bun”, a declarat el pentru sursa citată.