Wizz Air introduce 14 RUTE de pe aeroporturi din România, pentru sezonul de iarnă. Iată unde poți călători cu doar 20 de euro

Publicat: 30 10. 2024, 11:30
Actualizat: 30 10. 2024, 12:01
Wizz Air introduce 14 rute de pe aeroporturi din Romania, sursa foto: Shutterstock

Wizz Air introduce 14 rute de pe aeroporturi din România, pentru sezonul 2024-2025. În total, Wizz Air introduce 44 de rute pentru sezonul de iarnă, iar din toate acestea, 14 sunt de pe aeroporturi din țara noastră.

De asemenea, compania aeriană pune la vânzare peste 28 de milioane de locuri la prețuri accesibile pentru sezonul de iarnă, iar aproape 5 milioane vor fi alocate pieței din România.

„În România, 14 rute au început, de asemenea, în această săptămână, cu nouă rute complet noi şi cinci redeschise. Din această iarnă, Wizz Air aterizează pe aeroportul nou inaugurat din Salerno, Italia, şi introduce destinaţii unice precum Cracovia, Lisabona, Malmo, Marrakesh, Roma Fiumicino, Stuttgart şi Trieste din şi mai multe oraşe. În total, compania aeriană va opera 141 de rute în sezonul de iarnă pe întreg teritoriul României”, se arată în comunicatul Wizz Air.

Mai mult, Wizz Air pune la dispoziția pasagerilor săi în acest sezon peste 28 de milioane de locuri la prețuri accesibile în întreaga rețea, cea mai amre ofertă din punct de vedere al capacității pe timp de iarnă deservind Europa, Africa de Nord, Orientul Mijlociu și Asia Centrală. Aproximativ 5 milioane de locuri vor fi alocate numai pieței din România.

Astfel, cele mai noi rute Wizz Air din România, în sezonul de iarnă 2024-2025, sunt din București către Malmo, Milano, Salerno Costa d’Amalfi, Cracovia, Marrakesh, Stuttgart şi Trieste. Prețul biletelor începe de la 19,99 de euro.

De asemenea, din Cluj-Napoca sunt programate zboruri către destinații ca: Abu Dhabi, Lisabona, Lyon, Stuttgart şi Viena, cu preţuri începând de la 17,99 euro. Din Iași către destinația Malmo, la prețul de 19,99 euro, iar din Bacău către Roma Fiumicino, la 24,99 de euro.

Ce îmbunătățiri a făcut Wizz Air

De precizat este că, în perioada ianuarie-octombrie 2024, compania Wizz Air și-a îmbunătățit performanța în ce privește punctualitatea zborurilor din România cu 13% față de acceași perioadă a anului trecut, atingând o rată de finalizare a zborurilor de 99,6%, una dintre cele mai ridicate din industrie, și ajungând la procentul de 100% zboruri finalizate pentru mai multe luni din acest an, se mai precizează în comunicat.

În prezent, compania aeriană oferă și un portofoliu îmubunătățit de opțiuni pentru membri, inclusiv All You Can Fly, Wizz MultiPass, disponibil în mai multe pieţe, şi Wizz Discount Club Premium. Pentru confortul pasagerilor, Wizz Air a introdus opțiunile de plată Apple Pay și Google Pay în aplicația oficială, dar a început să accepte și cardurile Revolut pentru achizițiile efectuate la bord.

De asemenea, Wizz Air a menținut cea mai scăzută intensitate a emisiilor de carbon din industrie, cu o medie de 52,6 grame de CO2 per pasager/kilometru pe parcursul a 12 luni. La ora actuală, împreună cu Airbus, compania testează operațiunile cu combustibil sustenabil pentru aviație, înainte ca regulamentul RefuelEU să intre în vigoare, în 2025.

„Suntem încântaţi să intrăm în cel mai mare sezon de iarnă de până acum, oferind zeci de rute noi pe care clienţii noştri le pot explora. Suntem bucuroşi să inaugurăm 14 rute de pe diferite aeroporturi din România, oferind aproape 5 milioane de locuri clienţilor noştri, cu şi mai multe opţiuni de călătorie directă şi mai multă flexibilitate. Aceste noi rute evidenţiază angajamentul nostru de a ne extinde reţeaua şi de a oferi pasagerilor noştri opţiuni de călătorie accesibile. (…)”, a declarat Anastasia Novak, Corporate Communication Manager la Wizz Air, citată în comunicat.

Compania Wizz Air operează o flotă de 224 de aeronave Airbus A320 și A321, fiind listată la Bursa de Valori din Londra.

Wizz Air a fost desemnată drept cea mai proastă companie aeriană din Marea Britanie, pentru AL TREILEA AN consecutiv

EXCLUSIV | Un avion Wizz Air București – Dubai a fost întors pe Otopeni după două ore de la decolare. „Ne-au spus în zbor că nu ne lasă să aterizăm”