Prima pagină » Actualitate » Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo Inc. intenționează să concedieze peste 20% din totalul forței de muncă, ca parte a unei restructurări majore a unității sale de tehnologie publicitară.

Reducerile vor avea un impact asupra a peste 50% dintre angajații din domeniul tehnologiei publicitare de la Yahoo, a relatat – joi- Axios.com, care citează directori ai companiei.

Este vorba de mai mult de 1.600 de persoane, conform raportului citat, iar schimbările vor pune capăt efortului de ani de zile al Yahoo de a concura direct cu Google și Meta pentru dominația în domeniul publicității digitale.

Directorul general al Yahoo, Jim Lanzone, a precizat într-un interviu că disponibilizările nu sunt cauzate de provocările financiare, ci mai degrabă sunt atribuite schimbărilor strategice la unitatea de publicitate „Yahoo for Business” a companiei, care nu este profitabilă. În schimb, Yahoo este profitabilă și aduce venituri anuale de aproximativ 8 miliarde de dolari, potrivit sursei citate.

„Aceste schimbări vor fi «extrem de benefice pentru profitabilitatea Yahoo în general», ceea ce va permite companiei «să treacă la atac» și să investească mai mult în alte părți ale activității sale care sunt profitabile”, a spus el.

Yahoo și AOL au fost achiziționate de Apollo, o firmă globală de capital privat, pentru suma de 5 miliarde de dolari, de la Verizon, în 2021. Apollo a redenumit compania comună Yahoo și l-a angajat pe Lanzone pentru a conduce afacerea.

Împreună, AOL și Yahoo au făcut peste 30 de achiziții de tehnologie publicitară, în urmă cu mai bine de zece.

Când Verizon a achiziționat cele două firme, în 2015 și 2017, Verizon a urmărit să valorifice seturile lor masive de date și afacerile de tehnologie publicitară achiziționate pentru a crea o platformă publicitară digitală unificată care să poată concura cu Google sau Meta (care atunci se numea Facebook).

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
Meteorologii Accuweather, anunț de ultimă oră: Pe ce dată vine iarna în București, de fapt
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Mierea miraculoasă din România, mai puternică decât unele antibiotice. Depășește în eficiență multe produse faimoase la nivel mondial
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
GESTUL făcut de nepoata Rodicăi Stănoiu, după a doua slujbă de înmormântare a fostului ministru al Justiției
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
România exportă mai mult decât importă, arată un raport