Prima pagină » Actualitate » Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo face CONCEDIERI. Câți angajați sunt vizați și care este motivul invocat de conducerea companiei

Yahoo Inc. intenționează să concedieze peste 20% din totalul forței de muncă, ca parte a unei restructurări majore a unității sale de tehnologie publicitară.

Reducerile vor avea un impact asupra a peste 50% dintre angajații din domeniul tehnologiei publicitare de la Yahoo, a relatat – joi- Axios.com, care citează directori ai companiei.

Este vorba de mai mult de 1.600 de persoane, conform raportului citat, iar schimbările vor pune capăt efortului de ani de zile al Yahoo de a concura direct cu Google și Meta pentru dominația în domeniul publicității digitale.

Directorul general al Yahoo, Jim Lanzone, a precizat într-un interviu că disponibilizările nu sunt cauzate de provocările financiare, ci mai degrabă sunt atribuite schimbărilor strategice la unitatea de publicitate „Yahoo for Business” a companiei, care nu este profitabilă. În schimb, Yahoo este profitabilă și aduce venituri anuale de aproximativ 8 miliarde de dolari, potrivit sursei citate.

„Aceste schimbări vor fi «extrem de benefice pentru profitabilitatea Yahoo în general», ceea ce va permite companiei «să treacă la atac» și să investească mai mult în alte părți ale activității sale care sunt profitabile”, a spus el.

Yahoo și AOL au fost achiziționate de Apollo, o firmă globală de capital privat, pentru suma de 5 miliarde de dolari, de la Verizon, în 2021. Apollo a redenumit compania comună Yahoo și l-a angajat pe Lanzone pentru a conduce afacerea.

Împreună, AOL și Yahoo au făcut peste 30 de achiziții de tehnologie publicitară, în urmă cu mai bine de zece.

Când Verizon a achiziționat cele două firme, în 2015 și 2017, Verizon a urmărit să valorifice seturile lor masive de date și afacerile de tehnologie publicitară achiziționate pentru a crea o platformă publicitară digitală unificată care să poată concura cu Google sau Meta (care atunci se numea Facebook).

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele

Citește și