Nicolae Ciucă, fost prim-ministru și președinte al Senatului neagă că s-ar fi ocupat de plăți pentru campania candidatului suveranist Călin Georgescu. În perioada când Călin Georgescu își făcea campanie pe TikTok, Nicolae Ciucă era președintele PNL.
Potrivi investigației Snoop, compania Kensington, angajată de liberali, a derulat campania pe TikTok. A fost vizată de CSAT, conform informațiilor jurnaliștilor. Potrivit investigațiilor, echipa candidatului Călin Georgescu ar avea legături cu rețele de promovare rusă.
Snoop a descoperit că și campania de promovare a cărții lui Nicolae Ciucă din vară a fost plătită de PNL și realizată de Kensington, pe TikTok, cu influenceri, prin FameUp.
Fostul candidat liberal la președinția țării a negat.
„Nu am avut nicio informație până în momentul în care a apărut public ceea ce a părut că s-a întâmplat, deși Kensington spune că a fost o campanie furată. Am înțeles că inclusiv din slogan, ”Echilibru și seriozitate” a fost transformat în ”Echilibru și verticalitate”. Asta este tot ce știu”, a spus Nicolae Ciucă pentru HotNews.
„Au fost multe care s-au discutat în perioada respectivă, tot felul de….Este bine să se lămurească. Doamne ferește! În niciun caz!”, a mai adăugat Nicolae Ciucă, negând informația că PNL ar fi contribuit la favorizarea lui Călin Georgescu.
Jurnaliștii de investigație de la Snoop au mai dezvăluit prețul panourilor lui Nicolae Ciucă.
Sursa Foto: Profimedia
Citește și: