Ministrul Infrastructurii și Transporturilor, Sorin Grindeanu, spune „Monitorizez îndeaproape și lucrările pe cel de-al treilea Lot al Autostrăzii Bacău- Pașcani (Mircești- Pașcani)! Astăzi am văzut șantierul Nodului Turbion din apropierea orașului Pașcani. Stadiul fizic este ceva mai mic, de aproximativ 22%, din motive provocate de condițiile meteorologice. Stadiul total al lucrărilor pe cei 28,09 km este de 25%. Constructorul promite că se va mobiliza, astfel încât toată această Secțiunea de 77,38 km din Autostrada Moldovei să ajungă la un stadiu de 60% până la final de an.” De asemenea, acesta vrea să rezolve problema din zona Podului Iloaiei, din cauza dopului rutier care se formează și paralizează circulația rutieră. Lucrările vor trece înapoi la Ministerul Transporturilor, după ce autoritățile locale s-au angajat să ducă la bun sfârșit acest proiect, dar fără niciun rezultat.
Am discutat mai devreme și despre variante ocolitoare. Și la Pașcani și la mai ales la Podul Iloaiei. Am văzut că șeful meu a stat ceva timp în trafic, în urmă cu vreo 2 săptămâni, primul ministru și la Târgu Frumos. Pașcani, nu vă supărați pe mine, da, este un exemplu tipic de variantă sau de proiect care, atunci când n-ai o administrație locală așa cum trebuie, e îngropat. Au vrut să ia acest proiect de la noi, de la minister, să-l facă ei, autoritățile, primarul și podul și toată lucrarea de acolo să-l facă, repet, autoritățile locale și noi să-l finanțăm. Am fost de acord, am semnat un protocol, am cedat, nu s-a întâmplat nimic. Să știți că o să-l luăm înapoi la Ministerul Transporturilor, acest și avem aici pe directorul de la DRDP. Deci înapoi. Vă rog să faceți toate actele și să ne ocupăm rapid de ce înseamnă acest proiect mai departe. Podu’ Iloaiei trebuie terminat studiul de fezabilitate, din câte din câte știu eu și mă aștept ca proiecte care se pot face cu administrația locală să pot să le fac cu cei care vor fi aleși după 9 iunie.