„În cazul în care demaratorul este blocat, ca urmare a unei defecțiuni survenite anterior și, în acest stadiu au fost efectuate tentative de pornire mai multe și/sau mai lungi, în consecință limitatorul curentului de pornire ar putea fi suprasolicitat electric și s-ar supraîncălzi. În cel mai rău caz, componentele din jur s-ar putea aprinde și ar izbucni un incendiu”, scrie în anunțul ANPC care vizează 1295 de mașini Mercedes.
În afară de aceste probleme au mai apărut și defecțiuni la 147 de automobile model Smart care au o piuliță de reglare slăbită la cablul tirant, ceea ce determină, în timp, preungirea cursei manetei frânei de mână și, implicit, slăbirea puterii de frânare a mașinii: „În cazul în care s-ar prelungi cursa manetei frânei de mână, este posibil ca frâna de parcare să nu exercite forța necesară pentru a asigura autovehiculul în toate situațiile”.
Alte 7 autoturisme Mercedes-Benz GLC, C Class și S Class sunt chemate în service cu probleme la mecanismul ce ar putea influența performanța centurii de siguranță: „În cadrul monitorizării globale a produselor, Daimler AG a constatat faptul că la anumite autoturisme proporția de amestec a substanțelor din capsele pirotehnice ale întinzătoarelor de centură ar putea să nu corespundă specificației indicate. În cazul unui accident cu activarea întinzătorului de centură față stânga, acesta din urmă ar putea să nu se declanșeze. Prin urmare, nu ar mai fi asigurat efectul de reținere al acestui întinzător de centură”, se mai arată în sursa citată.