Intersecțiile din București au devenit veritabile capcane în care zeci de oameni mor în fiecare an sau sunt schilodiți în accidente rutiere. Deși polițiștii încearcă să combată numărul accidentelor, nu au existant până în prezent rezultate relevante. Conform celor de la Digi24, șoselele cu risc sunt late, nu sunt semaforizate și le permit șoferilor să apese mai tare accelerația. Pe harta Capitalei se află 50 de astfel de "puncte negre".
Intersecția Calea Moșilor cu strada Mihai Eminescu a fost locul unde au fost rănite nouă persoane în șapte accidente, produse pentru că șoferii nu și-au acordat prioritate, scrie
Promotor.
Un alt loc unde au loc numeroase accidente este Podul Ciurel de pe Șoseaua Virtuții. Aici au avut loc zece accidente, un mort și 13 răniți.
Intersecția Jean Steriadi cu Theodor Pallady pare a fi una banală, dar nu este o săptămână în care un om să nu fie rănit într-un accident de mașină. Deși bulevardul are vizibilitate bună, pietonii nu au prioritate nici pe trecere.
„Principala cauză de producere a accidentelor rutiere în București este traversarea neregulamentară. Altă cauză, neacordarea de prioritate a șoferilor pentru pietoni, nepăstrarea distanței față de vehiculul din față, dar și neadaptarea vitezei la condițiile de
trafic sau de carosabil umed. De foarte multe ori, în momentul în care se constată că într-o anumită zonă a municipiulului București au loc accidente cu aceași cauză, ceea ce se numește punct negru. Sunt și acțiuni menite să responsabilizeze și conștientizeze conducătorii auto”, a explicat pentru Digi24 Ovidiu Munteanu, purtătorul de cuvânt al BPR București.
În Capitală, mor în accidente ruteiere, în fiecare an, aproximativ 60 de oameni. Cei mai mulți sunt pietoni care nu primesc prioritate sau care traversează neregulamentar.