În anii 80' Dacia a încercat să pătrundă pe piața canadiană. Deși estimau vânzarea a 5-10.000 de unitati/an, Dacia nu a fost deloc bine privită de canadieni.
Între 1983 si 1987 s-au vandut peste 4.000 de masini Dacia în Canada, însă Dacia nu a impresionat pe nimeni, deși prețul ei era unul dintre cele mai accesibile.
Șoferii canadieni de Dacia s-au plâns de numeroasele problemele ale mașinii fabricate în Argeș. Într-un articol din martie 1986 al Wall Street Journal, cu titlul: „Când un Renault nu este de fapt un Renault? Atunci când este o Dacie” sunt prezentate experiențele unui canadian care a cumpărat o Dacie, constantând peste zece luni că automobilul ale probleme mari. Ștergatoarele de parbriz porneau singure desi masina era incuiata, schimbatorul s-a rupt și i-a rămas în mână, iar sistemul de degivrare functiona cu mari probleme.
Totodată, bărbatul a povestit că i-a făcut plinul mașinii, însă odată ajuns acasă a observat că bancheta din spate si podeaua erau pline de benzină, fiindcă era o problemă la rezervorul automobilului.
Tot în acele vremuri, un editorialist de la cotidianul La Presse din Montreal spune ca Aro a fost cea mai proasta masina pe care a condus-o vreodata și că e ca și cand ai conduce un GMC vechi cu peste 300.000 km rulati. El mai spune totodată că a ramas uluit de faptul că trusa de prim ajutor continea atele și instrumente pentru traheotomie.
Prezența Daciei în Canada a fost un eșec total. Problemele legate de fiabilitate erau extrem de mari și nemultumirile clientilor au fost numeroase, fapt ce a dus, în final, la retragerea acestora de pe piața canadiană, scrie auto-bild.ro