Ce spune șeful BMW despre un eventual vehicul Apple. Cum ar trebui să fie modelat conceptul pentru a fi „o idee bună”
Kruger, care a dat un interviu pentru CNBC la salonul auto de la Frankfurt, a leșinat ulterior în timpul conferinței de presă a BMW, prima sa apariție majoră la un eveniment în calitate de director general al grupului.
Revista germană Manager Magazin a relatat în iulie că grupul Apple a fost interesat de designul caroseriei i3, ca bază pentru propriul automobil electric.
Kruger a declarat însă pentru CNBC că, deși ar putea fi o idee bună, nu știe dacă se va întâmpla acest lucru.
„Apar mereu zvonuri în industria noastră, dar după cum știți colaborăm cu multe companii IT, inclusiv Google și Apple, pentru integrarea smartphone-urilor în vehicule. În acest moment nu putem adăuga mai mult, pentru că analizăm dezvoltarea viitoare a grupului, iar digitalizarea operațiunilor este principala tendință”, a afirmat Kruger.
Pe parcursul acestui an s-au amplificat zvonurile că Apple vrea să dezvolte propriul automobil electric și să se implice în industria auto.
În iulie, Apple l-a angajat pe Doug Betts, un veteran al sectorului auto, director pentru calitate la nivel mondial al Fiat Chrysler Automobiles.
Luna trecută, „Project Titan”, numele proiectului auto al Apple, a dobândit o credibilitate mai mare după ce publicația The Guardian a relatat că grupul american caută un loc de testare a mașinilor în Silicon Valley.
Marile companii americane din sectorul tehnologiei vor să se implice pe segmenetul mașinilor autonome. Google testează în prezent propriul vehicul, în timp ce furnizorul de servicii online de taximetrie Uber a atras cercetători ai Carnegie Mellon University pentru a lucra la o tehnologie de conducere autonomă.
În același timp, constructorii auto tradiționali sunt atrași și ei de mașinile autonome. La începutul acestui an, mai mulți producători germani au cumpărat sistemul de hărți HERE al Nokia, considerat o componentă esențială a sistemului de conducere autonomă.