În primele opt luni, Dacia a înregistrat pe piața germană o cotă de 1,5%.
Vânzările de autoturisme noi Dacia în Germania au scăzut în luna august cu 2,2%, la 3.813 unități, iar cota de piață a atins 1,7%.
Pe ansamblul pieței germane, înmatriculările au avansat în august cu 6,2%, la 226.314 autoturisme.
Între producătorii cu volum mare al vânzărilor, Toyota este singura marcă, în afară de Dacia, cu o evoluție negativă a înmatriculărilor pe piața germană în primele opt luni, cu o scădere de 7,3%, la 42.617 autoturisme.
Înmatriculările de mașini noi ale mărcii Renault, parte a grupului cu același nume, care deține și Dacia, au crescut în primele opt luni cu 2,9%, la 70.813 unități, conferind mărcii o cotă de piață de 3,3%. În luna august, vânzările mărcii Renault au crescut cu 26,5%, la 8.605 autoturisme, cota de piață fiind de 3,8%.
Vânzările liderului de piață Volkswagen au crescut cu 6,4% în primele opt luni, la 458.282 autoturisme noi, iar cota de piață a fost de 21,5%. În august, înmatriculările VW au scăzut cu 8,8%, la 42.022 unități, cota de piață fiind de 18,6%.
Germania este a doua piață ca mărime pentru Dacia, după Franța. Vânzările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unități.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franța au scăzut cu 7,3% în primele opt luni ale acestui an, la 67.098 de unități, înregistrând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, în timp ce piața a înregistrat o creștere de 5,9%, la 1.256.670 de unități.