Piața autoturismelor din Franța a crescut cu 1,1% în primele 11 luni, la 1,96 milioane unități, potrivit datelor prezentate luni de Asociația Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Cota de piață a Dacia în Franța a avansat la 5,78% în perioada ianuarie-noiembrie din acest an, de la 4,94% în perioada similară a anului trecut.
Doar mărcile Lancia și Jeep au consemnat creșteri mai puternice ale înmatriculărilor de autoturisme noi comparativ cu Dacia în primele 11 luni ale anului, însă cu vânzări mult mai mici. Astfel, Lancia a înregistrat un avans de 36,9%, la 5.790 unități, iar Jeep de 80,2%, la 1.986 unități.
Vânzările de autoturisme ale grupului Renault, de care aparține Dacia, au crescut cu 7,6% în primele 11 luni, la 414.855 unități. La finele lunii noiembrie, grupul avea o cotă de piață de 25,41%, sub cota PSA Peugeot Citroen (30,25%), dar peste cea a grupului Volkswagen (13,1%).
În luna noiembrie, înmatriculările Dacia au crescut cu 2,3%, la 7.480 de mașini, în timp ce vânzările grupului Renault au scăzut cu 5%, la 30.956 unități. Piața franceză s-a contractat cu 2,3%, la 135.070 unități.