Prima pagină » Auto » Dacia ar putea dezvolta un model de clasă mică: Ar trebui să mai deschidem o fabrică nouă

Dacia ar putea dezvolta un model de clasă mică: Ar trebui să mai deschidem o fabrică nouă

Dacia ar putea dezvolta un model de clasă mică: Ar trebui să mai deschidem o fabrică nouă
Dacia ar putea deschide o nouă fabrică dacă vânzările continuă să crească și ar putea lua în calcul dezvoltarea unui model din clasa mică, de oraș, în timp ce o mașină sport nu intră în vederile producătorului auto, scrie revista britanică Autocar.

Dacia ar putea deschide o nouă fabrică dacă vânzările continuă să crească și ar putea lua în calcul dezvoltarea unui model din clasa mică, de oraș, în timp ce o mașină sport nu intră în vederile producătorului auto, scrie revista britanică Autocar.

Fabrica din România a Dacia funcționează la capaciate maximă, iar operațiunile din India și Maroc se extind rapid. Dacia ar putea avea nevoie în cele din urmă de o nouă fabrică dacă va continua să crească, a admis directorul de marcă al Dacia, Rafael Treguer, într-un interviu acordat Autocar la salonul auto de la Frankfurt.

„În viitorul apropiat va trebui să vedem unde ne situăm”, a declarat directorul de marcă al Dacia.

Dacia se va concentra pe gama actuală de modele, înainte de a lansa altele noi, a spus el. După ce a introdus șase modele noi în 2012 și alte noutăți în acest an, Dacia, deținută de grupul francez Renault, „trebuie să lucreze cu această gamă pentru a crește vânzările și notorietatea”, a adăugat Treguer.

„Sigur că pe viitor vom dezvolta noi produse, însă doar pe segmentul de serie. (…) Nu vom dezvolta niciodată un produs de nișă”, a declarat el, respingând astfel speculațiile că ar putea fi pregătită o mașină Dacia dezvoltată de divizia Renaultsport sau chiar un model sport Dacia, notează Autocar.

Un posibil viitor model ar putea fi o mașină de oraș Dacia, însă o astfel de mașină ar însemna o abatere de la strategia brandului de a folosi o platformă comună pentru modelele sale.

„Este un poate în privința unei mașini de clasă mică, dar este prea devreme să ne pronunțăm și în mod cert nu a fost luată nicio decizie”, a spus oficialul Dacia.

În schimb, Dacia își concentrează eforturile pe creșterea notorității brandului pentru a menține creșterea constantă a ultimilor nouă ani de la lansarea în Europa în 2004.

„Brandul are încă o notorietate redusă. Avem nevoie de mai multă publicitate, dar într-un mod inteligent și memorabil, întrucât bugetele noastre nu sunt uriașe. Trebuie să avem impact și să fim văzuți, poate cu umor ca în Marea Britanie, dar niciodată într-un mod care să afecteze prețul mașinilor noastre”, a declarat Treguer.

Dacia va prezenta marți, la Salonul Auto de la Frankfurt, noul Duster, cu un exterior mai modern și un interior schimbat, cu tapițerii noi și o nouă planșă de bord. Modelul vine cu un alt interior, modern si confortabil, care reflectă apartenența la modelele 4×4.

Duster, primul SUV al Dacia, a fost lansat în 2010.

Autor

Citește și