Prima pagină » Auto » DACIA LOGAN 2 și DACIA SANDERO 2, prezente la Salonul Auto de la Paris din 29 septembrie

DACIA LOGAN 2 și DACIA SANDERO 2, prezente la Salonul Auto de la Paris din 29 septembrie

DACIA LOGAN 2 și DACIA SANDERO 2, prezente la Salonul Auto de la Paris din 29 septembrie
Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, va prezenta noile modele Logan 2 și Sandero 2 la Salonul Auto de la Paris, care va începe în 29 septembrie, a declarat, marți, directorul comercial al companiei, Thomas Dubruel, citat de Mediafax.

Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, va prezenta noile modele Logan 2 și Sandero 2 la Salonul Auto de la Paris, care va începe în 29 septembrie, a declarat, marți, directorul comercial al companiei, Thomas Dubruel, citat de Mediafax.

„Noile modele Logan 2 și Sandero 2 vor putea fi văzute la Salonul Auto de la Paris”, a spus Dubruel, prezent la lansarea modelelor Dokker și Dokker Van pe piața românească.

Primele imagini cu modelele Logan 2 și Sandero 2 necamuflate au apărut luni în publicația franceză L’Automobile Magazine, principala noutate, pe lângă design, fiind o nouă motorizare economică, propulsorul turbo pe benzină de 0,9 litri și 90 cai-putere.

Noul Logan vine cu design mult schimbat, preluând elemente de la Duster și Lodgy, notează publicația franceză.

În interior, noul Logan propune o planșă de bord restilizată, care poate acomoda opțiunea Media Nav prezentă pe modelul Lodgy, un sistem multimedia cu touchscreen de 7 inci care poate controla funcții precum navigarea, radioul, muzica și apelurile telefonice hands-free.

Varianta MCV nu va mai fi prezentă în gama Logan, fiind înlocuită de versiuni ale Lodgy și Dokker, potrivit L’Automobile Magazine.

Noul Sandero caută să „seducă” clienții, notează publicația franceză, cu un design nou și un interior mai atrăgător. Cu o lungime de 4 metri, automobilul vine cu o grilă frontală mărită, „un look mai hotărât” și stopuri care amintesc de Volkswagen Polo.

La interior, prioritatea a rămas simplitatea, însă anumite inserții de aluminiu caută să reducă din „atmosfera de austeritate”.

În materie de motorizări, ambele modele pot fi echipate cu propulsorul economic TCe de 0,9 litri pe benzină, turbo, care poate dezvolta 90 de cai putere. Restul motoarelor disponibile sunt cunoscute de pe modele Dacia anterioare.

Citește și