Prima pagină » Auto » Decizia radicală a Honda după ce milioane de mașini au fost rechemate în service

Decizia radicală a Honda după ce milioane de mașini au fost rechemate în service

Decizia radicală a Honda după ce milioane de mașini au fost rechemate în service
Producătorul auto japonez Honda îl înlocuiește din funcție pe Takanobu Ito, președintele companiei, după ce milioane de autoturisme au fost rechemate în service, din cauza unor defecțiuni la airbag-urile produse de firma Takata.

Honda a rechemat recent câteva milioane de autoturisme în service, care sunt echipate cu airbag-uri Takata, pe motiv că unele din acestea ar fi explodat, scrie BBC.

La începutul acestui an, Honda a anunțat că veniturile sale au scăzut simțitor în al treilea trimestru financiar și a redus estimările privind profiturile, pe marginea rechemărilor masive în service.

Numeroși producători auto folosesc airbag-urile Takata, dar numai în cazul Honda s-au constatat probleme tehnice. Aceasta nu este singura schimbare din echipa de management a Honda, iar în declarația de presă nu există nicio trimitere la problema cauzată de defecțiunile airbag-urilor.

Honda a fost amendată cu suma-record de 70 milioane dolari de către autoritățile americane, deoarece nu ar fi soluționat 1.700 de reclamații și nu ar fi raportat nemulțumirile clienților, legate de garanțiile airbag-urilor. Inginerul Ito a ajuns la Honda în 1978 și a devenit președinte și director executiv al companiei în 2009. 

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și