Grupul Renault-Nissan cumpără un trust de presă. Proprietarii de mașini vor avea acces la articole din propriul vehicul
Carlos Ghosn, președintele grupului auto Renault-Nissan, și Claude Perdriel, directorul general Sophia, au anunțat miercuri acordul prin care compania auto achiziționează 40% din acțiunile trustului media, cu suma de cinci milioane de euro. Claude Perdriel rămâne acționar majoritar și președinte, deținând 60% din activele trustului media Sophia.
Constructorul auto a motivat investiția în contextul dezvoltării unor vehicule din ce în ce mai conectate online și autonome. „Situația va acorda mai mult timp util șoferilor și pasagerilor. Orice om, în propriul vehicul, va fi în măsură să aleagă informații publicate de acest grup de presă, dedicate cunoașterii și științei”, se arată într-un comunicat al companiei Renault-Nissan.
Trustul media Sophia deține publicația economică Challenges, care are un tiraj de 206.000 de exemplare, și revistele Sciences & Avenir, Historia și La Recherche.