Hyundai își pune mari speranțe într-un model consacrat. „Ar trebui să contribuie la creșterea vânzărilor”
Debutul noului SUV Hyundai Tucson survine după ce analiștii au spus că începutul de an nu a fost tocmai bun pentru producătorul auto din Coreea de Sud. Hyundai, care alături de Kia ocupă locul cinci în clasamentul celor mai mari producători auto globali, se confruntă cu o concurență tot mai mare din partea companiilor japoneze, scrie reuters.com.
Anul trecut, Hyundai a pierdut din cota de piață în Europa și SUA. Analiștii au spus că Hyundai trebuie să le ofere clienților mai multe opțiuni pentru segmentul de SUV-uri, care a devenit mai popular, după scăderea prețurilor la carburanți.
SUV-ul compact Tucson este cel mai bine vândut model Hyundai în vestul Europei. SUV-ul se vinde excelent și în China, SUA, respectiv Coreea de Sud, cele trei piețe-cheie ale companiei.
Marți, Hyundai a prezentat o schiță cu noul Tucson, realizată de șeful echipei de design, Peter Schreyer. SUV-ul restilizat va fi prezentat în data de 3 martie, cu ocazia Salonului Automobilistic de la Geneva.
Perspectivele de creștere ale Hyundai au fost compromise de declinul rublei, în Rusia, și al yenului, în Japonia. Aceste îngrijorări au determinat o neliniște în rândul investitorilor, deranjați și de faptul că Hyundai a cumpărat în 2014 o proprietate din Seul, pentru 10 miliarde dolari, la un preț de trei ori mai mare decât cel de evaluare.