Înmatriculările Dacia în Franța au crescut anul trecut. Ce cotă are marca românească pe piața franceză

Publicat: 02 01. 2015, 17:16

În 2013, marca Dacia a avut în Franța o cotă de piață de 4,35%.

Piața autoturismelor din Franța a crescut anul trecut cu 0,5%, la 2,16 milioane de unități.

Doar mărcile Lancia, Jeep și Lexus au consemnat în 2014 creșteri mai puternice ale înmatriculărilor de autoturisme noi comparativ cu Dacia, însă cu vânzări mult mai mici.

Vânzările de autoturisme ale grupului Renault, de care aparține Dacia, au crescut anul trecut cu 5,5%, la 577.625 unități, iar cota de piață a urcat la 26,64%, de la 25,38% în 2013. Grupul Peugeot a înregistrat anul trecut o cotă de piață de 30,41%, iar Volkswagen de 11,85%.

În luna decembrie, înmatriculările de autoturisme Dacia noi au scăzut cu 18,8%, la 8.386 unități, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Piața franceză s-a contractat în decembrie cu 4,5%, la 200.089 unități.