Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au scăzut cu 2,3% în primul trimestru, la 9.974 de unități, față de aceeași perioadă a anului trecut, pe o piață în declin cu 12,9%, la 673.957 de unități, a anunțat miercuri Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
La sfârșitul primului trimestru, cota de piață a Dacia pe piața germană era de 1,5%, față de 1,7% în primă lună a anului.
În martie, înmatriculările de autoturisme Dacia au scăzut cu 7,5%, la 3.855 de unități, conferind mărcii o cotă de piață de 1,4%.
Înmatriculările de autoturisme Renault au coborât în primul trimestru cu 8,6%, la 25.708 unități (cotă de piață de 3,8%).
Volkswagen s-a menținut lider pe piața germană în primele trei luni, cu o cotă de 21,3%, în pofida unui declin de 17% al înmatriculărilor, la 143.438 de autoturisme.
Între mărcile importate, Skoda avea la sfârșitul primului trimestru cea mai mare cotă de piață, de 5,3%. Înmatriculările Skoda au scăzut cu 0,8% în primele trei luni, la 35.447 de unități.
Cele mai mari creșteri ale înmatriculărilor au fost înregistrate de Seat (+21.7%) și Land Rover (+16,1%).
Pe piața din Franța, Dacia a înregistrat în primul trimestru cel mai puternic avans al înmatriculărilor de autoturisme noi, de 24,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 22.598 unități, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.